fueb

Alla inlägg under februari 2012

Av fueb - 1 februari 2012 21:25

De 3 bästa månaderna i mitt liv har just kommit !


Idag har jag varit tillsammans med Världens bästa kille i 3 månader, O jag hoppas på fler!   




Jag mår så jälva bra, Fast samtidigt mår jag så jävla dåligt.

Allt är skit, o jag är helt slut, vet inte vad jag ska göra, orkar inte göra nåt...    






Idag vare skola, på Engelskan hade jag muntlig redovisning om Bella,

det blev inte alls som jag tänkt mig, men det blev väl bra  




























Efter skolan gick jag till älsklingens skola, och vänta på honom, när han väl hade slutat

gick vi hem till hans Pappa, o jag fick se hans lägenheten för första gången ^^

Vid 3 gick vi till bussen och åkte hem till hans mamma, Och som vanligt

dem senaste gångerna jag varit där, har jag legat i snön efter bara några minuter, och just

så blev det den här gången oxå... -.- Vi gjorde inte så Mycket, myste o lite så.   

Jag frysigt precis hela dagen ! Hemskt !


Men just nu Sitter jag o bloggar och dricker Smultron Soda  


 


Peace Out !   


Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards