fueb

Alla inlägg under februari 2012

Av fueb - 14 februari 2012 20:40

  Alla  -ans Dag.... 




skolan, ingen Daniel, denna dag va inte speciellt kul...



     


I Agree with u Anton.


Just nu sitter jag o skypar med Nördarna Anton och Marcus, 

Dock är det bara dem som pratar, samtidigt som dem spelar....Medans jag lyssnar, 

kollar på tv och messar med älskling.



Ska nog snart hoppa in i duschen och sedan soooooova







 





   


Daniel   


Av fueb - 13 februari 2012 16:10

Har varit hemma i typ tjugo minuter nu och ligger redan i sängen, ne men jag har så grymt ont i huvudet och "taggar" inför dans första lektionen i den nya gruppen, för mig o syrran iaf, för dem andra är det tredje gången så känns rätt pinsamt att komma dit in i terminen, inte mitt i men nästan, och jag har iiiiingen aning om vilka som går i gruppen förutom linnéa jag och Ebba dårå, o vem läraren är vet jag inte, elr jag kanske vet... Åh jag vill verkligen dansa men mitt huvud.... Och pinsamt..... Aja, ska gå o byta om o så.... Och plugga till kemi provet imorn !

Av fueb - 12 februari 2012 21:21

Jag mår fan skit ! 


Allt är helt meningslöst ! 



Måste plugga nu. 



bloggar imorn 


Av fueb - 12 februari 2012 09:00

Vaken ! Godmorgon alla, sovit gott ? Det vet jag inte direkt om jag har, typ sovit 4 timmar.... Jag är helt svart runt ögonen, lite som en panda, orkade inte tvätta bort sminket igår och så är jag jäääääättetrött ! Men meb vad gör man inte för sin hund och sin pojkvän.. Tänkte snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning :) mamma ska skjutsa bort mig tull älsklingen min när hon har vaknat, o jag hoppas verkligen inte att hon kommer sova så länge som hon brukar! För då kommer jag inte till Daniel fören om ett x antal timmar... :( Jag vill dit nu !! Elr ah, iaf efter jag duschat ;) så just för tillfället ligger jag i sängen, o tänker gå o duscha nu! PussPuss <3

Av fueb - 11 februari 2012 23:43

Denna lördag har varit riktig händelseRik, Eller inte...


sov till typ 12-13 där nånstans, Skype med Anton, Åt frukost vid 3 ? 

låg o kolla på tv och frös i soffan.. Messa, Åt, Sedan skype med Anton 

igen och kolla på Melodifestivalen Och messa.


Jag måste nog säga att Ulrik Munther va bäst i kvällens Avsnitt,

Fast Dead By April är fortfarande bättre än alla andra som än sålänge 

har varit med ! 





Men jag har fått en ny kärlek inom musiken! 

Linkin Park !! 

Dem är så sjuuuuukt bra!! 




Jag har även sjuuuukt tråkigt just nu, o anton sitter o kollar på nåt videoklipp

på några av hans klasskompisar xd


O nu gick han..... 



O jag orkar inte gå o sova... mår som bäst på nätterna, när jag slipper allt skit som 

finns på dagarna ! 


Men jag ska ju upp o duscha imorn, o sedan dra till älskling, men vet inte när så kliver väl 

upp vid 9 kanske ?? 



Peace Out !   

Av fueb - 11 februari 2012 04:20

Min mage Knurrar ! Jag är jätte hungrig ! 


men jag kan inte gå o äta nåt för klockan är lixom 4.20 och hela min familj kommer 

vakna... o de vill jag inte va med om...!


jag undrar egentligen hur dem kan sova med tanke på att jag har setat och skypat med Antonini sedan 

typ 21.00 igår kväll tills typ nyss !   



Måste verkligen logga ut nu innan pappa ska upp till jobbet. 

Om han märker att jag är vaken bryr han sig inte så jätte mycket elr jo han säger åt mig att gå o 

sova. men om mamma skulle få reda på attt jag inte sover nu skulle tycka att det är 

rätt åt mig imorn om jag är trött, elr så skulle hon inte bli så glad, med tanke på att jag har svårt att sova....



Men Godnatt !   

Av fueb - 11 februari 2012 01:47

Tjena hejsan! 


På riktigt bra humör och klockan är snart 2 ;o 



Jag faila totalt för en liten stund sedan, Jag skulle dricka kolla missa typ munnen så colan 

rann ner i bhn ist....   



Totalt misslyckad ! 



Messar med världens bästa oxå, han ska sleepa över med hans Pooolare,



O så skypar jag med Antonini, vi sitter och spelar ett spel, med/mot varandra 

Jag äger ut honom, som vanligt ;D Mihihihi 


Peace Out !   

Av fueb - 10 februari 2012 16:17

Skit dag...



Har så super tråkigt, dock lyssnar jag på musik, underbara Linkin Park,

messar med älskling och dricker varm O'boy.


Har inget bättre liv, o nåt pluggande hare inte heller blivit...


Men nej nu ska jag o syrra ta med Bella ut på promenad, o sedan får jag se vad kvällen erbjuder...




PussPuss  

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards