fueb

Alla inlägg under februari 2012

:')

Av fueb - 19 februari 2012 23:00

Hejj ! 


Blev inte att vara med Ida idag.

Jag vakna vid typ halv 2-2 nån gång, Och Ida mådde inge vidare bra, och så fråga Emelie om vi skulle gå på Bio,

Så jag typ skypa ett tag, åt och gjorde mig i ordning, sen Åkte Emelie o jag på bio och såg

'' En gång i Phuket'' Den va as rolig ! ^^


Fast det satt typ en tant brevid Emelie som ba: Oh Vafan ! 

Typ hela tiden.... hahah, det va lite smått roligt ^^


Det va riktigt kul att göra nåt själv med emelie igen, senast de hände va  väl typ i början av 8:an...


När jag kom hem från bion, logga jag in på Msn o chatta med Daniel och Anton och sen skypa jag med Anton oxå ^^


Som jag sa i förra inlägget trodde jag ju inte jag skulle få sova med Daniel...

But guess What !?


Jag fick !! :DDD

Så imorn, sover jag hos älsklingen ^^

Najjsigt värre ^^ - men vi får väl se vad vi hittar på, Kanske bloggar lite från honom, 

dock från mobilen men iaf, och jag bloggar nog innnan jag drar till honom oxå ;)

 

( Bilden kommer från Facebook, Drf, '' If you can read this hit share'' )



PussPuss

Av fueb - 19 februari 2012 01:13

Hejj igen ! 


Förut kom mormor&Hasse, Farmor och farfar, Min moster plus kusinerna, och min faster.


Jag har fått en dator som sagt, kläder, smycken, och pengar   


Och dem fina grejjerna av mina kära vänner och pojkvän, ! 


Bra dag, förut att jag saknat/saknar Älsklingen min... ! 


Men får förhoppningsvis träffa honom på Måndag och då kanske vi ska sova oxå, även fast jag tror, 

att vi inte kommer få de... Iaf inte för mina päron.. But We'll see ;)


Idag, Söndag ska jag förmodligen vara med Ida, när jag har vaknat, o jag har ingen aning om när jag kommer vakna, med tanke på att jag somna runt 4 på morgonen i går, och mamma, pappa o syrra, och hunden Bella, 

kom in o sjöng o väckte mig vid 10.... Så rätt lagom trött sådär... men jag vill inte gå o lägga mig iaf ^^


PussPuss

Av fueb - 18 februari 2012 13:30

It's my day Today !



Som sagt så fyller jag 15 år idag !    


Och jag har ju fått världens bästa presenter av mina kompisar, och min kära Pojkvän!

Och Idag av min kära familjen har jag fått en dator!!


Det behövde jag verkligen med tanke på att jag inte kan starta min gamla dator...

Så nu kommer det förmodligen bli mer bilder på bloggen !!! ^^

Jihoo !


Ungefär vid 16.00 kommer Mormor&Hasse, min moster + 2 kusiner, och kanske min farmor och farfar



Nu när jag kolla ut genom fönstret ser jag att det snöar, det gjorde det även när jag föddes <3


Men nu ska jag fortsätta städa lite, och jag bloggar senare ikväll


PussPuss

Av fueb - 18 februari 2012 02:15

Nu är klockan typ såhär lite över 2 och jag är vaken. 

sitter i sängen med datorn i knät o mobilen i högsta hugg och messar lite med Älskling <3


Han är hos sin Kusin med sin brorsa, och har film-maraton, menar det verkligen med film-maraton,

just nu kollar dem på StarWars filmerna, alla, och sedan blire Sagan Om ringen triologin. 

Så han blir borta hela helgen, just drf han gratta mig igår ^^ <3

Och inte speciellt mycket sömn för dem heller för den delen, Daniel kommer va helt död 

på Måndag när dem kommer hem, så ska nog försöka träffa honom på Tisdag ^^ <333




eeeuuuu, Jag är jääääättteeee Trööötttt, Men gissa vad ! 

Jag tänker inte gå o lägga mig !!  

Jag orkar inte , är för trött för de.... Hahah...


Kommer Blogga mer sen under dagen, berättar vad jag fått då och så, o det kanske kommer bilder oxå, vem vet   

Av fueb - 17 februari 2012 23:55

Jahopp då är klockan typ 5 i tolv,och jag blir 15! 

Fast ne inte riktigt, för jag föddes faktiskt 16.38.... 

Men spela roll ;))



Snart Blire min dag, äntligen blir jag 15! 

Byxmyndig oxå dårå ;))




Av fueb - 17 februari 2012 21:38

Idag, Fredag blev ingen bloggning igår,

va ju hos Daniel..och städa o plugga när jag kom hem -.-


Idag vare skola, eftersom jag fyller 15 imorn    fick jag present, av mina små kompisar..

 underkläder, string.. ringar, en tröja, några typ ''godis tabletter'' av

nåt slag, och ett gäng kondomer i olika färger... Lagom pinsamt med tanke på

att jag va tvungen att öppna allt i klassrummet där alla mina klasskompisar va....   

Som tur va hade min lärare gått iväg Xd


Efter skolan följde min kära pojkvän med mig hem, Men på bussen

Gav Ida mig en present från bara henne, En tavla, med En bild på Ida och Mig så fiint ^^

Och Igår kom Emelie hem till mig på kvällen och gav mig en present hon oxå, det va en stor tavla,

Med massa bilder på henne o mig och i mitten  av tavlan fanns en text, Älskar er tjejer!  


Och av Daniel idag dårå fick jag ett Halsband med en bricka på där det står hans namn, och 

Datumet när vi blev tillsammans! Så himla fint! Jag älskar dejj så himla mycket Daniel !   


När Daniel hade åkt förut börja jag städa, o nu sitter jag här o bloggar, ska strax Skypa med Anton oxå ^^

Fast först ska jag äta upp min pizza från förut ! ^^


Bloggar mer sen !


Puss sålänge !

Av fueb - 15 februari 2012 21:48

Heyy Alla ! 


Onsdag idag dårå, Skola och sedan gick jag Ebba, Emelie o Ida ner på stan. 

Fast emelie lämna oss efter ett tag med tanke på att vi skulle köpa present till henne ;) 


efter en stund gick vi o köpte en varsin Smoothie, den va good! 

Och efter det Gick jag o Ebba och träffa Anton och dem. 

Hahah, snacka om blyga ^^ Pinsamt eller Anton ? ;) 

Hahaha ^^


Sen gick vi o mötte Ida igen, och gick o köpte grejerna till Emelie, Jag träffa dessutom

Min älsklings syrra och mamma. Synd att jag inte fick träffa Daniel oxå... :( 


Meeeeeen, Imorn ska jag inte till skolan, för vi har friluftsdag, o då ska jag ut till mormor på promenad,

Och typ plugga och städa hemma... Sen vid halv 4 blir det typ, hoppar jag på bussen hem till älskling ! :D 

Längtar som Faan ! 



PussPuss   

Av fueb - 15 februari 2012 06:41

Godmorgon! Ligger i sängen, taggad för skolan? Nej! Bara efter skolan. För då blire först engelska läsförståelse, inte kul. Sen jag Ida och Ebba ner på stan o köpa present till Emelie, och träffa antonini o några till ! O sen blire hem o städa och så inför fredag och lördag ^^ det är mörkt på mitt rum, kan jag inte bara få somna om...? :( suck.... Aja ska gå och äta nu, bloggar senare :) Ha en bra dag !

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards