fueb

Alla inlägg under september 2013

Av fueb - 14 september 2013 21:07

Pluggade ingenting men vi åkte till päronens kompisar för att träffa bebisen och åkte sedan ut till mormor ett tag. Drog hem, mamma köpte donken mat och sedan har jag bara häckat i soffan o kollat på tv, yeay, roligare liv kan man inte få...

Av fueb - 14 september 2013 13:00

Jahapp, ja gårdagen gick bra. Hyfsat bra på spanskaförhöret o väldigt bra på ungdomskulturförhöret. Efter skolan hämtade älskling upp mig o vi åkte hem till mig. Var hemma ett tag o sedan drog vi 2 plus Linnéa till godisbron. Mums. Vi åt köttfärslimpa med potatishalvor, typ rullade fram.. somnade sedan ett tag, började kolla på matrix men somnade även då.

Sov hela natten vid min älskades sida. Men nu åkte han dock nyss hem :( så tomt..

vad händer nu då?
ska nog ta en dusch, tvätta Navelpiercingen, sedan kanske vi skulle åka förbi mammas kompisar, skulle dock gärna viöja åka ut till mormor.. ska nog plugga lite oxå, på en lördag.. men vad gör man inte när man inte har någe annat att göra..

Av fueb - 13 september 2013 01:08

Sovmorgon, vaknar försent, hann duscha, 10 min innan jag måste gå har jag ej ätit o ligger på golvet för att jag kände mig yr. Hinner med bussen, skolan går bra, trots min huvudvärk. Träffar älskling på bt. Åker hem. Väl hemma pluggade jag och städa rummet.

Pappa frågade till och med om jag var sjuk på grund av att jag gjorde alla mina läxor, städa mitt rum (damma, dammsög, bädda rent, tvätta av alla ytor) och tränade till "proven" på en o samma dag. Men så skönt, inga läxor över helgen, för dem har jag redan gjort, förut att öva till samhälls"provet".

Imorn blir det skola som vanligt igen och min bästa kommer o hämtar mig när jag slutat, så spenderar han natten vid min sida. Underbart!

så nu ska jag sova i min nybäddade säng och försöka kliva upp i tid imorn bitti för att hinna med att göra allt jag tänkt.

Av fueb - 11 september 2013 23:10

Sovmorgon imorn och går o lägger mig cirkus 2 timmar tidigare än vanligt, inte helt fel! Dock fryser jag grymt om fötterna o det ömmar lite vid naveln. Saknar även min pojke som platsar perfekt brevid mig i min 1,20 säng..

go'natt!

Av fueb - 11 september 2013 22:46

Oh my god man! It's finally done! Så nu sitter Navelpiercingen på plats.

Skolan rullade på som vanligt. Efter skolan drog jag ner på stan mötte älskling o vi gick till bodycount för att "boka" tid. Så 16.00 blev jag med piercing, omg! O tro det eller ej, det var inte farligt alls. Det stack till, värre än så vare ej.

Efter det åt jag mys-middag med min kärlek på stan. Och kollade lite i affärerna innan det var dags att dra sig till bussen för att komma hem.

Hans mat

Min mat

Han. Den där. Min kärlek.

Av fueb - 10 september 2013 22:01

Så jävla rörigt i skolan med grupper hit o dit -.-

Skolan orkar jag inte med. Efter skolan gick på stan, drog till LBS, mötte upp älskling, vi åkte hem till mig, lagade tacos o myste. 3 månader idag, känns som flera år. Så lycklig!

Imorn blir det skol igen, slutar 14.40, då drar jag väl till bodycount med papi. Sen hem o plugga o fixa.

Har dessutom fått mina 4 tandläkar tider nu för att dra ut de 4 tänderna, första nästa vecka på onsdagen. Dessutom har tandställnings dagen skjutits upp till den 30/10 ist för 10/10 synd eftersom att jag gärna skulle vilja ha den nu.. men samtidigt så slipper jag lida när jag är i Nederländerna :)

Av fueb - 9 september 2013 07:12

Godmorgon godmorgon! Vakna och pigga? Det är inte jag haha. Önskar jag kunde få sova längre, men nej, skolan kallar.

Av fueb - 8 september 2013 22:50

Sov ju hos hjärtat från igår till idag och fick träffa hans farmor och farfar. Idag åkte vi dessutom till Taxingeslott, urmysigt. berättar mer imorgon och så blir det fler bilder.

bV          

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards