fueb

Alla inlägg under september 2013

Av fueb - 6 september 2013 21:06

Åh orkar inte med människor! Men är fast. Gah.

Så trött, sjuk mensvärk, fryser, på grymt dåligt humör åh blää.

Skolan rullade på, fredagar måste vara hemskaste dagen i skolan, har både spanska o ungdomskultur.. hjärtat mitt kom o hämta mig efter, vi åkte hem, drunkade i pussar o svävade på moln. Efter ett tag åker mamma jag o Linnéa ut till mormor, där mina kusiner oxå är. Vi är fortfarande kvar. Men första meningen, yes.

Av fueb - 6 september 2013 00:30

Dödligt trött o borde sovit för längesen!
Hade ju sovmorgon idag, så träffade emelie o ida på bussen. Skolan rullade på och efter skolan 15.40 kom min fina o hämta mig. Vi skulle göra pannkakor jag Linnéa o bas, det gick väl.. okej.. haha. Han åkte hemoch jag fixade sedan för morgondagen. Klänning imorn, japp japp.
Imorn är det dessutom fredag, vilket innebär 2 dagar helt lediga, vilket är samma sak som lycka!

Nej nu måste jag sova, hör av mig senare idag..

Av fueb - 5 september 2013 00:51

Onsdag vilket innebar mattteböcker, bibliotek, sluta 14.40, stan, träffa Ebba och Bas, äta, läxa, idol och träna.

Fint. Sjukt trött nu, o har sovmorgon i morn, lovely!!

Av fueb - 3 september 2013 18:23

Första tyska lektionen hade inte ens börjat innan jag bestämde mig för att ta bort den, 40 min kö igår förgäves. Så nu blire sovmorgon på torsdagar o slutar 14.00 på tisdagar. Lovely.
Känner mig oxå ganska hopplös över att jag ligger i sängen, vill sjukt gärna träna o så och så ligger jag och äter godis och vill ha pizza, haha way to go girl !

Fast träning kommer det bli under kvällen iaf, skulle gärna gymma men får nöja mig med hemmet.

Varit en ok dag, hade engelska diagnos, det gick nog bra.. samhällskunskapen är en pina, 1 och en halv timme without break, avlider !! Efter skolan gick jag o vanessa upp till Borgis för att hälsa på lite, så konstigt att inte gå där! Efter det överraska jag min kära pojkvän med min efterlängtade närvaro. Så fin han är.

Ska nu gå o fråga syster om jag får vara med henne o spela i brist på vänner.

Ciao

Av fueb - 2 september 2013 19:19

Hejsan! Idag har jagkommit på att samhällskunskap är dötråkigt!! Annars flöt vål dagen på som den skulle. Vi slutar tidigare nu på måndagar för att vi inte har någe språk sista passet, så 13.50 på månsagar nu ^^ dick sock atanna 40 min extra för att fixa till mina språkval... så nu har jag spanska tisdag och fredag och tyska tisdag och torsdag! Vi får se hur det går..

efter skolan skulle jag gå till lbs för att möta bassi, det börja spöregna och jag blev sjukt blöt. Medan han var inne o förblev torr :))) -.- stan ett tag, bussen hem, spelade mw3 med syster o nu äta lite och sen träna ett tag. Klockan 20.00 blir det dessutom Idol.

Det börjar kännas att det snart är höst, fy så kallt! Men mysväder!

Av fueb - 2 september 2013 00:47

Fin helg ! Älskling kom hit runt 3 och vi , jag, linnea och bas gjorde tacos till middag som vi åt när pappa kom hem, sedan åkte vi ut till mormor för att hasse fyllde år:)

När vi kom hem spelade jag, syrran o älskling lite mw2 och Just dance 3 ^^ fun fun!

Mina bästa ?

Idag har vi mest legat i sängen, varit ute med Bella, spelat, ätit, film och pratat. Älskar honom över allt annat <3

Nu ska jag sova. Skola imorn!

Natti

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards