fueb

Alla inlägg under september 2013

Av fueb - 19 september 2013 08:03

Godmorgon! Så trött. Vill bara fortsätta mysa i sängen, så jävla underbart det skulle vara. Men det har jag inte tid för. Måste upp o göra mig i ordning o så, för idag har vi Skolfoto, fml.

vi hoppas dessutom på att få våra datorer idag, men vi får se. Hoppas iaf.

Ne nu måste jag upp, have a nice day!

Av fueb - 19 september 2013 00:05

Dem ringde från tandläkaren 20 minter innan min tid imorse och berättade att min tandläkare blivit sjuk. Började inte fören 10.00 så kunde egentligen sovit 2 timmar mer.

När jag kommer till skolan har vi matte 55 minuter, sedan 2 timmar och 20 minuters hål/lunch, så vi gick o åt pizza ist, mums.

Svenska som sista lektion, sedan sluta 14.40 Mötte upp älskling på stan köpte skorna och en tröja.

Dinsko- 499kr

Stickad orange tröja/ H&M- 199kr

Drog hem vid 16.20 Väl hemma låg jag bara o Chilla med musik i lurarna.
tog en dusch o nu ligger jag här. Med sovmorgon imorn!börjar ddå 10.15 och slutar hela dagen 14.30 . Rätt skönt asså.

Nej, nu är jag så trött, kan knappt hålla ögonen öppna. Godnatt på er!

Av fueb - 18 september 2013 09:14

Klev upp vid 7 för att vara hos tandläkaren 7:40. 7:15 ringer dem o säger att min tandläkare har blivit sjuk. Börjar 10.00 Kunde sovit 2 extra timmar, men nej -.- åh, arg. Bästa är att jag drar ut 2 tänder nästa gång, o stannar hemma från skolan :3

Nu har jag legat i sängen i 2 timmar o lyssnat på musik, chillat och messat med älskling. Pappa är gullig o skjutsar in mig till skolan idag. Har då matte, inställd idrott, lunch och sist svenska -.- så 3 timmars hål/lunch. Fuck.

Så efter skolan ska jag dra ner på stan o köpa ett par skor o kanske nåt mer..

Av fueb - 18 september 2013 00:12


Som jag trodde. Samhällsförhöret gick skit, tror inte det gick bra för nån.. usch, hemsk lärare. Klarade av skolan utan vidare problem, fick sluta 40 minuter tidigare dessutom, drog då hem till Lovisa ett tag o bara chillade framför tvn. Vid 3 var vid Lbs o väntade, utomhus, i regnet, på en kille som är hopplös med tider, men jag älskar honom i alla fall. Vi gick på stan och fixade lite.
Hittade då ett par boots/stövlar som jag fastnade för. Pratade med päronen o nu ska jag köpa dem imorn. Hihi ^^ hittade dessutom en vit kjol och en orange stickad tröja, men jag köpte inget av det :( vi drog hem vid halv 6, myste, pratade, åt och pratade med familjen. Åh vad jag är lycklig med den där grabben!

Imorn har jag "sovmorgon", eller det skulle va, men jag ska till tandläkaren 7:40 för att dra ut en tand.. 1 av 4, den här gången. När alla är utdragna har jag dragit ut 9 tänder sammanlagt. Yeay...

Nu säger jag Godnatt

Av fueb - 17 september 2013 07:52

Nu när det äntligen har blivit höst o snart vinter är det nog dags att ta upp min gamla kärlek, VANTAR. Röda fluffiga sådana. Plus halsduk. Mys. ~

sitter just nu på bussen påväg till skolan med hörlurarna i. Hemskt samhällsförhör väntar framöver idag, sista lektionen. Sedan blir det lite tid med älskling.

Har förövrigt, ofattbart nog smink på mig idag, händer inte ofta inte, speciellt inte i skolan.

Wish me good luck.

Av fueb - 16 september 2013 23:51

Vill bara börja med att säga att jag har världens bästa pojkvän. Han finns alltid där för mig och jag är så sjukt lycklig. Bästaste tönt. ?

ligger just nu o lyssnar på musik, ska egentligen duscha, gör det snart...

skolan gick som vanligt, börjar bli tjatigt att skriva det nu. Och som vanligt fatta jag inget av samhälls lektionen. Efter skolan gick jag på stan med naVessa ett tag o sedan med älskling, tills bussen tog mig hem då jag plugga, kollade film och åt chili namnam mat.

Imorn: skola, läxförhör, stan o älskling.

Har förövrigt haft träningsvärk idag efter gymmet igår, hääärligt !

Av fueb - 16 september 2013 07:05

Godmorgon godmorgon! Skola idag igen.

Det gick väl sådär att plugga igår asså.. satt o var social med syrran ist och på kvällen åkte vi äntligen o träna igen, som jag har längtat! Blev helt slut i både ben o armar. Härligt! Räknar väl med lite träningsvärk idag då.

Ingenting intressant händer idag, bara skola och sen hem o plugga. Yeay...! -.-'

Av fueb - 15 september 2013 00:17

Jahapp äre bara jag som sitter hemma denna lördagskväll? Alla andra verkar ju vara på fest o ditt o datt. Medan jag sitter i soffan o kollar tv/film, det stavas #ForeverAlone

Men jag är fortfarande den lyckligaste i hela universum.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards