fueb

Alla inlägg under september 2013

Av fueb - 25 september 2013 23:29

Hallo!
Tiden bara flyger fram! Imorn är det redan torsdag, vilket innebär andra tyska lektionen och slutar 14.30

Idag på idrotten hade vi boxercise, riktigt kul, kunde dock inte göra allt och träningsvärk i armar blir det lugnt imorgon!

Jag ligger redan i sängen och tänkte sova. Vilket låter som en bra idé nu när jag är lite småförkyld.. vill inte att det blir värre.

Uppdaterar mer imorgon.

Av fueb - 25 september 2013 00:58

Helt otroligt, det är inte många dagar kvar av september nu, o vi som precis började skolan? Lixom va.

Hade min första tyska"lektion" idag, jisses vad första etappen är lätt ^^ awesome!
Drog ner på stan efter skolan, o mötte älskling, kunde inte göra annat än att le när jag såg honom.

Väl hemma spelade jag sims3, kolla tv, gick på promenad i detta kalla väder med syster o hunden och spelade ännu mer sims3. :3

O nu: sova! Imorn äre ingen sovmorgon och går till 14.40 Då ska jag dra till bodycount för att kolla till piercingen. Och sedan drar bassi och jag hem till mig.

Så godnatt!

Ros, bild tagen hos mormor,

C !

Av fueb - 24 september 2013 01:00

Godnatt typ.

Det har varit en helt okej dag. Första lektionen var tydligen inställd, så vi satt med datorerna ist. Och min fina kom o träffade mig i drygt 10 minuter, innan psykologin skulle börja. Fick C på samhällsskiten! Överförväntan!

Stan ett tag med naVessa, sedan möta älskling, vi tog en fika som han bjöd på. Sedan var det dags att säga hejdå innan vi gick på våra bussar hem, åt 2 helt olika riktningar. Han är guld värd.

Hemma gjorde jag ingenting, sååå skönt! Sedan åt vi hemgjord pizza, jag tränade lite, tog en dusch, kollade tv och spelade sims 3. Fick även byta till Tyska 1 idag så imorn har jag sovmorgon och tyska som sista lektion. Taggad till tusen, men sjukt nervös. Vet att jag har typ 2-3 veckor att plugga igen, men jag längtar faktiskt! Dock kommer jag inte hem fören typ halv 5 :/

Så nu ligger jag i sängen o ska dra mig mot drömmarnas land, trots att jag aldrig kommer ihåg mina drömmar när jag vaknar.. haha godnatt, sov gott!

Av fueb - 23 september 2013 00:15

Det har varit en oerhört bra dag må jag då ta och säga.

Börjar med att jag vaknar och känner den där lyckan i hela kroppen av att han är min. Gör klart läxorna för kommande veckan. Hinner spela sims3 som jag velat gjort i typ 3 veckor nu. Och när pappa kom hem fixa han lite o sen drog vi och träna. Underbart! Förhoppningsvis så får jag byta till tyska imorn oxå.
Det enda som kunde gjort dagen perfekt skulle varit om jag hade fått känna hans närvaro, precis han. Om jag hade fått se hans underbara ögon och leende. Fått känna hans doft och känna mig trygg i hans famn. That would have been perfect.

Men nu ska jag sova. Godnatt!

Av fueb - 22 september 2013 15:15

~Idag känner jag världens lycka i kroppen! Förstår inte hur eftersom att jag har lite att plugga idag. Men kan inte släppa den där tanken, den där tanken om att han faktiskt är min. Bara min. ~

ska göra en engelska diagnos, hemma? Haha konstigt. Några matteuppgifter och kanske läsa lite i böckerna till skolan..
och träna, ett måste. Om inte på gymmet så hemma.

Men först, äta!

gos

Av fueb - 22 september 2013 02:55

Som sagt sov jag i björnlunda från fredag till lördag, mys! Igår, lördag, gick vi en promenad med hunden, handlade, gick på bio, The heat. Bra film, värd att se!
Åkte hem till mig, kollade på halva "PS. I love you", o bara gosade i hans famn.

Imorn, idag, ska jag plugga lite, sova o förhoppningsvis spela sims 3 och träna.

Fick dessutom våra skoldatorer i fredags, en jävla Hp -.-

Men nu ör jag så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, så jag säger nu godnatt!

Av fueb - 20 september 2013 06:40

Jag önskar att det vore så iaf..

Av fueb - 20 september 2013 01:23

Skolfotot avklarat o jag antar att det ser förjävligt ut. Slutade tidigare o hann med 15.05 bussen hem, så skönt!
Har mått skitdåligt idag, så det har inte varit speciellt kul..

skypade ett tag med en gammal kompis och älskling förut, kul kul. Nu ligger jag i sängen o klockan är alldeles för mycket för att vara vaken. Imorn väntar skolan och sedan ta bussen hem till älskling o sova där, så myyys!

Godnatt!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards