fueb

Alla inlägg under oktober 2013

Av fueb - 21 oktober 2013 16:50

Enda sedan jag kom hem har jag bara glidit runt i pyjamasbyxor och myströja och pluggar just nu tyska och äter choklad. Jag har tydligen ''prov'' på kapitel 2 i tyskan imorn, det fick jag reda på igår. Men det går nog bra! 


Skolan har varit väldigt chill idag hållit på med 2 grupparbeten och sedan bara kollat/lyssnat på genomgångar. Tog mig även igenom dagen på mina 11,5 cm höga klackar. Det gick bra, men 'Pain in my feets'. 


Imorn blir det ju skola som vanligt med prov andra tråkigheter. Men jag ser fram emot eftmiddagen/kvällen då min kära syster har klasskonsert klockan 18.30 i Borgis Aula. Gå gärna dit o kolla och bidra till deras klasskassa. 


Som tur är så har jag med mig mins prins dit. Och ska ta en hel del foton under konsertens gång. Många bra låtar kommer det bjudas på! 


Nu ska jag tyvärr fortsätta plugga ett tag till, kanske slänger in något inlägg senare.


Ciao! 



Av fueb - 19 oktober 2013 16:12

Hejsan! Dålig uppdatering, I know..

Men var hemma igår oxå gick då på en liten Pw med Bellis, myste med mamma och Linnéa o kollade på idol som jag inte sett på flera veckor. När pappa kom hem gick Linnéa o la sig, men vi andra 3 kollade iaf på The walking dead (as grymt) och sen ett avsnitt av Arrow, sedan blev det sängen.

Idag har jag varit på promemix med Bella och mamma i ett gäng uppförsbackar, har redan träningsvärk från igår, kan ju räkna med ännu mer imorn. Det tog drygt en timme, hoppade sedan in i duschen och väntar nu på att min pojke ska komma och spendera natten här.

Av fueb - 17 oktober 2013 20:08

Blev hemma idag oxå men har fått en hel del gjort. Vaknade, pluggade psykologi och ungdomskultur, duschade, åkte in på en läkarkoll, mamma o jag handlade. När vi sedan kom hem drog mamma o bella ut på promenad medan jag städade och dammsög huset. Sen har jag bara legat i sängen o lyssnat på musik, ätit hemma gjord pizza och kollar nu på tv.

När vi var o handlade förut köpte vi världens sötaste knäckformar, med små tomtar och paket på :3 Synd bara att jag inte kommer kunna äta dem vid jul, för nu är det bara 13 dagar kvar sen har jag min tandställning på plats!

Ska fortsätta kolla på kockarnas kamp nu

Ciao!

Av fueb - 16 oktober 2013 16:36

Hejsan, stannade hemma idag oxå, mår så illa o har ont i magen.

Igår pluggade jag psykologi och ungdomskultur och lite tyska och sov en hel del. Idag har jag inte gjort mycket, sovit och kollat tv. Måste plugga tyska.. och väntar på att älskling ska komma.

Jag har dessutom inte alla bilder från resan än, men dem kommer nog inom kort.

Av fueb - 15 oktober 2013 09:37

Hej! Är nu hemma igen!

Kom hem igår nångång efter 6, men ville umgås lite med familjen så det blev inget bloggande.

Vaknade tyvärr idag upp med sjuk halsont och huvudvärk, illa mående och skakar, så jag stannar hemma från skolan. Det finns säkert något jag kan plugga lite med, annars får jag vila, städa lite kanske och blogga !

Berättar senare hur helgen varit för jag har inte alla bilder just nu. och det blev inget bloggande under helgens gång för jag hade inget internet.

Men nu är jag i alla fall tillbaka igen!

Av fueb - 11 oktober 2013 16:32

Nu så!

Av fueb - 11 oktober 2013 00:00

Ligger nu i sängen med pojken min. Idag har vi varit tillsammans i 4 månader, lycka!

Och imorgon åker vi till Nederländerna, så bloggandet kommer vara lite skevt under helgen.

Hade matteprov idag o det gick skit, det car allt från oss för idag skriver förmodligen något mer imorgon.

Godnatt!

Av fueb - 9 oktober 2013 23:30

Hejsan! 

Skolan gick bra idag, fick tillbaka mitt ''biologi''-prov, och fick B, 24/27 poäng, *HAPPY* Aldrig fått så bra i naturämnena. Allt rullade sedan på, även min huvudvärk som typ bara blev värre och värre. 


Efter skolan drog jag till LBS och satt o loda där med älskling medan han fixade med sin hemsida. Sedan satt vi bara o pratade och gick sedan till bussen för att skiljas åt för dagen. När jag kom hem åkte vi ut till mormor på en gång där Linnéa och jag  tog några bilder. Väl hemma pluggade jag tyska, åt tacos, fixade med svenskan, städade och dammsög, bäddade rent och duschade. Imorn blir det skola igen, inget speciellt med det förutom matteprov ;s Efter skolan följer Älskling med mig hem och spenderar natten här.   


Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards