fueb

Alla inlägg under oktober 2013

Av fueb - 6 oktober 2013 22:11

Sitter just nu med hårfärg i håret och läser min bok förfullt. Det går framåt men alldeles för sakta.. känner mig stressad men har ändå 2 hela dagar på mig att läsa ut den.
Det går nog.

Ska snart tvätta ur färgen, vi får väl se hur det blir.. kanske kommer bild!

Av fueb - 6 oktober 2013 18:21

Jag har haft en underbar helg med många skratt och pussar.

Fredagen, började skit men fick sedan en vändning. Det gick bra på provet och älskling kom o överraskade mig. Jag följde sedan med honom hem. Vi gick ut o åt på kvällen, kollade på hobbit och bara myste.

I lördags vaknade vi, eller han vaknade för tidigt.. jag låg o halvsov medan han spelade. Tog oss upp o åt frukost. Tog oss sedan i kragen och satte igång och baka, chokladbollar och kolakakor. Mums. Åt sedan pannkakor o hade det allmänt bra. Vi drog hem till mig. Åkte då med pappa o syrran o handla och stannade på godisbron. Vi började sedan packa inför nästa helg och jag känner mig nu betydligt mycket lugnare inför resan. Åt god mat som mamma gjort och han somnar sedan i min onepiece i sängen, 2 och en halv timme. Spel mot pappa blev det och sedan mot älskling oxå. Sen gick vi o la oss o somnade på direkten.

Idag har vi inte gjort mycket inte. Vi packade klart det sista och åt frukost. När han åkt hem pluggade jag tyska och bakade kolakakor. Har även läst en del i min bok som ska vara utläst till på onsdag och det är över 400 sidor, kind of screwed.. ska nog ta o läsa lite till nu innan det är mat.

Hör av mig senare, ciao!

Av fueb - 4 oktober 2013 10:59

Jag hatar vår engelskalärare.
Bas och emma är världens gulligaste par.
Pinsam skoldag.
Emma lämnar mig om en vecka.
Jag är depp över't.
Jag är coolast.

Av fueb - 4 oktober 2013 10:50

Har just nu engelska, så trist! Brukar älska engelska men detta måste vara ett skämt..

sen blir det lunch, prov och sist ungdomskultur.

Av fueb - 4 oktober 2013 00:15

Börjar 10.15 imorn så mu säger jag godnatt!

Av fueb - 3 oktober 2013 19:48

Åkte till skolan, tyska förhöret gick skitbra, detsamma gäller mattelektionerna. Efter skolan kom min gulle pappa o hämta mig, vi åkte då till byggmax och sedan hem o pluggade lite. Menar det, LITE. Kan typ nästan allt, måste läsa igen det några gånger till bara. Vi lagade tacos o jag åt way too much! O nu ligger jag o typ halvsover i sängen tänkte spela sims o plugga.. haha

imorn=sovmorgon, skola och sedan åka hem till hjärtat mitt, myyyys!!

Av fueb - 2 oktober 2013 23:05

Han kom en och en halv timme tidigare än vad han sa att han skulle göra, blev ganska förvånad, men glad!

Vi spelade sims3, myste, pratade, pratade med Linnéa, åt o spelade Mw3. Fina pojke.
Så när han hade åkt vid 9 hoppa jag in i duschen och sedan pluggade tyskaglosorna, så nu kan jag nog dem, o ska nu gå och sova. Mår dessutom inge vidare bra, så måste sova. Natti!

Av fueb - 2 oktober 2013 13:30

Ingen sovmorgon, Tandläkaren 7:40 till 9.15, drog ut 2 tänder. Det blöder fortfarande.. Köpte hårfärg, åkte hem, gjorde klart matten och pluggade lite natur, städat mitt rum och har vilat lite. just nu fryser jag som en ko, äter glass, kollar tv o ska nog spela lite sims 3. Blir väl till att plugga lite till efter det och sedan kommer älskling hit. Längtar!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards