fueb

Alla inlägg under oktober 2013

Av fueb - 8 oktober 2013 23:49

En sak jag skulle vilja göra just nu är att ställa mig ute i regnet o bara känna alla bekymmer rinna av.

Av fueb - 8 oktober 2013 23:10

I'm so up-side-down. Vet inte om jag ska gråta eller skratta, Le eller bara sura. Humöret är verkligen en konstig typ. (Bild från i vintras)  

Av fueb - 8 oktober 2013 09:00

           

Av fueb - 7 oktober 2013 21:52

Jag som skulle läsa hela dagen va? haha no. Jag somnade så fort jag kom hem och sov i flera timmar, dock väldigt välbehövligt. Men imorn blir det skola igen, med sovmorgon :3 Mår inte helt bra men är sjukt lycklig !


 

Av fueb - 7 oktober 2013 17:11

       

Av fueb - 7 oktober 2013 10:16

Nu har jag då varit hos tandläkaren, skulle tydligen dra ut 2 idag o så 1 nästa vecka. Så just nu ligger jag i sängen o försöker glömma bort denna hemska smaken av blod i munnen. Känner mig hungrig och bedövad i halva ansiktet, men jag får inte äta ännu. Ska föröska vila eller läsa lite nu

Av fueb - 7 oktober 2013 07:01

Av fueb - 7 oktober 2013 00:58

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards