fueb

Alla inlägg under oktober 2013

Av fueb - 1 oktober 2013 23:12

Helt otroligt att jag skriver det här nu, men klockan är 10 över 11 o jag ska sova! 7:40 ska jag vara hos tandläkaren imorn och dra ut 2 tänder, så blir hemma från skolan, så plugg, städa o älskling står på schemat imorn efter tandläkaren.

Så nu säger jag godnatt och hoppas ni får en underbar dag i skolan imorn ! ^^

Mys

Av fueb - 1 oktober 2013 19:34

Hejsan! Hade sovmorgon i morse så tog 9.30 bussen till skolan. Hade 2 lektioner och slutade sedan 20 mintuer tidigare. Gick på stan med naVessa ett tag, o köpte min "tröja" med ananasar på för 30Kr. Mötte sedan upp älskling o vi tog en fika på huldas. Varm choklad med grädde och kladdkaka med grädde, mums.

Kommer hem o ska plugga men lyckas bara lägga mig i sängen, med myskläder och musik. Hittar ingen ork för att plugga.. som tur är så blir det snart mat oxå.

Jag ska nog börja fota mer med systemkameran har jag nu bestämt. En del höstbilder hoppas jag på att få, och många i vinter.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards