fueb

Alla inlägg under februari 2013

NP.

Av fueb - 6 februari 2013 11:42

Precis avklarat andra delen i nationella svenska, läsförståelse. Den var ju ganska enkel.
Nu blir det lunch och sen hemkunskap.
Sedan bär det av till älskling.

Hörs sen!

Av fueb - 4 februari 2013 21:57

Hejsan!

Vad ska jag säga om denna dag? Den har kommit med blandade känslor, ibland bra, ibland mindre bra. Den började även ganska dåligt.

Skolan, åkte sedan hem till älskling och kolla film, prata, åt, fika, spela lite gitarr o så :)
När jag kom hem drog mamma, jag o syrran ut på promenad med vovvsisen, och är alltså nyss hemkommen. Fryser som ett isberg och är ganska så trött.
Ska städa undan lite kläder ifrån golvet och sedan krypa ner i sängen tror jag.

Godnatt!

Av fueb - 3 februari 2013 20:17

Jag önskar att jag kunde vakna upp och inse att detta bara är en hemsk mardröm, att det aldrig hänt i verkligheten :'(

Av fueb - 3 februari 2013 15:14

Har bara legat i sängen idag och mått sådär, rätt dåligt, smsat, spelat och musik..

Av fueb - 3 februari 2013 02:15

Av fueb - 2 februari 2013 22:23

Min kväll är räddad, jordgubbssaft, choklad, cola och en av de bästa filmerna som finns PS. I love you.

Av fueb - 2 februari 2013 20:58

Guuud så patetiskt!
Melodifestivalen 2013, har gått ner till lilla-melodifestivalen.

Det är tur att Gina kan rädda det hela en aning.

En fet dislike till mello 2013!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards