fueb

Alla inlägg under februari 2013

.

Av fueb - 17 februari 2013 00:51

Av fueb - 16 februari 2013 23:42

Tjenixen !
Haft en bra dag?Det har jag ungefär haft.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på tv,Mumiens återkomst. När den slutar ska jag nog gå o skypa ett tag.
Imorse vakna jag av att mamma kom in i mitt rum och sa att min moster och kusiner var här. De skulle fira mig i förskott, för de är bortresta när jag fyller. Så jag fick en tröja med en örn på och ett lite tjockare ,guld-färgat armband. När dem åkt, städa jag lite försiktigt på rummet o sen kom min lilla Lovisa. Vi kolla genom gamla bilder på oss från några år tillbaka, hon platta mitt hår och så prata vi en hel del! När hon gått skulle jag egentligen fortsätta städa, det gick ett tag, sen hitta jag mer intressanta grejer.. ^^
Hjälpte pappa att laga mat, Tacos, mums !
Sen blev det att dega framför mello och sen sedan sitter jag här!

Av fueb - 15 februari 2013 20:13

Idag var då sista skoldagen innan lovet. Så nu är det äntligen sportlov!

Hade so prov förut, andra världskriget. Det gick väl hyfsat. Hann dock inte svara på allt men samma sak gällde för många fler.

När jag kom hem spelade jag lite gitarr, lärde mig lite av början av nothing else matters. sedan har jag typ halvsovit, messat, musik och varit ute med vovven,så nu ligger jag på sängen med musik och väntar på att maten ska bli klar :)

Av fueb - 14 februari 2013 10:21

Godmorgon!

Ska snart ta o kliva upp, dra på mig lite kläder, äta, fixa mig och sedan dra in till Rosvalla och Bowla med tjejerna.
Senast jag bowla var för nästan ett år sedan... Fast då hade jag skaplig tur och det första jag börjar med att göra är att slå en strike ^^

Idag är det dessutom alla hjärtans dag, så ska träffa min pojke en liten stund efter bowlingen <3


Aja, nu måste jag fixa. jag skriver sen! Ha en bra dag!

Av fueb - 13 februari 2013 23:45

Hej hej hej!

Igår var jag i skolan och följde sedan med älskling hem.

Denna dag börja ju med sovmorgon och sedan en Chill dag, sluta dessutom en halvtimme tidigare. Så var hemma runt halv 3 förut. Har typ inte orkat gjort någonting, förutom att lära mig lite mer gitarr o hur förstärkaren funkar. Pluggade pyttelite so förut, sen drog pappa jag o syrran o träna. Sitter just nu o kollar tv och ska snart hoppa in i duschen och sedan SOVA. Så sjukt trött!

Som tur är så har vi "friluftsdag" Imorn,så får sovmorgon, och sedan in o bowla med tjejerna vid 12. Så slutar vid 13.00 så då ska jag försöka ta mig till älsklingen min och spendera lite tid med honom.

På eftermiddagen blire dessutom dans, som jag längtar!

Inser även att jag kommer ha grym träningsvärk Imorn. Först pilates övningar igår på idrotten och sedan ett gympass idag.

What so ever så säger jag godnatt nu!

Av fueb - 13 februari 2013 23:30

Av fueb - 12 februari 2013 23:52

Berättar om denna dag imorgon.


Har sovmorgon i morn så börjar 9.10

Är så sjukt trött så jag tänkte bara säga God natt!


 

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards