fueb

Alla inlägg under februari 2013

Av fueb - 11 februari 2013 22:04

Hej, världens sämsta start på dagen, bussen bara fortsatte köra även fast man nästan var helt framme och vifta med armarna o busskortet -.-
Mått dåligt i mina lungor o hals hela dagen efter det. Måste kolla upp astman.

Klarade av skolan. Gick sedan på stan med min lilla pingla Lovisa och mötte sedan upp min älskling. Följde sedan med honom hem, gick ut med vovven och gjorde pannkakor. Sedan myste vi bara, prata och kollade på tv.

Just nu sitter jag framför tv:n och kollar på Top Modell Sverige, ganska underhållande det där Asså. Ska väl ta o fixa lite inför imorgon och dricka lite te.

Idag är det prick en vecka kvar tills jag fyller, 16 år. Tiden går så otroligt fort!

Godnatt på er sötnosar!

Av fueb - 10 februari 2013 14:40

Av fueb - 9 februari 2013 20:38

Precis avklarat ett super härligt gympass, med hela familjen den här gången faktiskt. Nu är vi på väg hem och jag är skit hungrig och mello har redan börjat. Så det blir att laga tacos och slå sig ner framför mello när man kommer hem.

Dagen för övrigt har varit ganska tråkig, sovit länge och varit och handlat.

Av fueb - 9 februari 2013 04:07

Skit hungrig! Så nu säger jag godnatt.
Godnatt!

Av fueb - 8 februari 2013 16:36

Hej hopp!
Sitter på bussen hem efter en hård vecka.

Idag hade vi sista delen i svenska Np, gick väl hyfsat bra. Satt 3 timmar instängd i ett litet klassrum med världens sämsta luft. Somna nästan.. Men Får veta resultatet för alla 3 delarna nästa vecka.

Efter skolan drog jag mig ner på stan med mina sötnosar; Milk, Emelie och Ida och tog en mys-fika. Tog mig till bussen som skulle gå 16.20, så nu sitter jag här kall och uttråkad.

Snart framme, då behöver man ta dig ut i snö vädret för att ta sig hem :( usch, usch, får väl ta o mysa till det hemma sen.

Av fueb - 7 februari 2013 21:17

Otroligt roligt dans pass, en skön dusch och sedan varmmacka framför tvn, så varvar man ner inför Np Imorn.

Av fueb - 7 februari 2013 16:46

Tjenixen!
Sitter i soffan efter en lång skoldag,ska snart ta mig något o äta, sedan dra till dansen som börjar vid 6.

Så himla frusen! Och trött..

Hade ju NP i svenska del 2, igår. Imorn laddar vi om för sista svenska delen, UPPSATS. Usch o blä, kommer gå skit!

Av fueb - 6 februari 2013 23:57

Vad ska man säga? Jag är bara så glad!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards