fueb

Alla inlägg under februari 2013

NO.

Av fueb - 23 februari 2013 17:51

Åååh jag har ingen ork. Till nåt. Vill inte. Inte mer. Döööö.

Av fueb - 22 februari 2013 13:16

Tjenixen!
Ska strax äta lite, sedan hoppa in i duschen,fixa mig packa och sedan dra bort till min fina vän runt 3, som blir sexton idag!<3 Så ska vara där ett tag och sedan åka hem till älskling där jag ska spendera natten. Mysig dag, förhoppningsvis ;)

Nä nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med allt! Hör av mig senare, kram!

Av fueb - 22 februari 2013 02:53

Av fueb - 21 februari 2013 20:43

Har inte ätit något på hela dagen så börjar bli rätt hungrig. som tur är så lagar pappa pannkakor just nu.

Har legat i sängen större delen av dagen och när jag väl orkade kliva upp satte jag mig med en religions inlämningsuppgift, blev dock inte helt klar, så det får bli fler timmar denna vecka som läggs på den.

jag har nog inget mer att tillägga för tillfället

T.

Av fueb - 21 februari 2013 14:37

Av fueb - 21 februari 2013 13:30

hej, det som väntas idag är väl till största delen plugg. Och förhoppningsvis gymmet i kväll.

Hör av mig senare om kanske lite mer intressanta grejer.

Av fueb - 20 februari 2013 21:16

Tjena hej !
Åt "grillad" kyckling och pommes förut, gott gott. Efter maten tog Linnea och jag oss ett bubbelbad och nu sitter jag här med ansiktsmasken på, som snart ska dras av.

Av fueb - 20 februari 2013 18:13

Hallå där! 

Var ju ute med familjen ett tag förut, men vi gav nästan upp efter ett tag.. Inte några speciellt bra backar och sjukt mycket snö xd När vi kom tillbaka hit tog mamma fram massor med fotoalbum från när hon var liten, när linnéa och jag var små och massor andra bilder från släkten som ägde rum för flera år sedan ^^ Så just nu chillar jag lite här framför mormors dator och väntar på att maten ska bli klar :) Ska väl snart fortsätta kolla lite mer i fotoalbumena. 


Efter maten blire nog att ha lite ''spa'' med deras ''massage-/bubbel'' Badkar, ansiktsmask och lite sådär :} 


Har tagit en hel del bilder oxå som kanske kommer upp någon dag. Har även inte lagt upp bilderna från min födelsedag.. 


Ha det bra så länge !   

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards