fueb

Alla inlägg under februari 2013

Av fueb - 20 februari 2013 14:02

Det här känns ju helt ok. Precis ätit frukost ute hos mormor, fast utan mormor för hon är inte hemma..så sitter här med familjen och ska väl antagligen ut o åka pulka o leka lite i snön här ute på landet om ett tag. Vi har nämligen inget vatten ute hos oss i svalsta för dagen ,så vi passade på och åka ut till mormor för en mysdag. Ska även bli lite ansiktsmasker, bubbelBad och även grilla, ute, i snön...haha. kanske blir någon film oxå, de får vi se. Mys mys.

Hör av mig senare !

.,.

Av fueb - 19 februari 2013 17:33

Kan det ens vara möjligt att vara såhär besviken och sårad? Tydligen för mig.

Jag är så trött på den här jävla skiten !

Av fueb - 18 februari 2013 22:29

Hej!
Haft en underbar dag och den fortsätter lika bra!
Fått massor med pengar och super fina grejer ! Lägger upp bild på grejerna imorn!

Haft besök utav svärmor, farmor och farfar, moster med familj och så pojken min <3
Just nu sitter pappa jag, syrran och älskling och spelar rockband, medan mamma sitter och kollar på. Ska väl ta oss lite mer fika nu och sedan fortsätta kötta ;)

Senare blire väl till att spela lite Mw3 oxå ^^

Underbar dag och underbar familj !

Av fueb - 18 februari 2013 11:15

Jag vaknade redan vid 9 i morse :( ungefär en timme senare öppnar familjen dörren in till mitt rum och börjar sjunga" ja må hon leva"..osv..
Fick super fina saker av dem som jag ville ha ^^

Första bilden: gröna mjukisar, grå tröja med paljett vingar på ryggen, CoD; MW3 och en eyeliner (Super Liner Duo Precision). Från mamma, pappa och syrran.

Andra bilden: en tröja med en örn, och ett guldfärgat armband. Från mina kusiner och moster.

Av fueb - 18 februari 2013 02:25


   Blir Hela 16 år idag då! Grattis till mig! ^^

Detta ska firas med släkt och Familj, och så kommer min underbara pojkvän oxå. Han spenderar även natten här.

Så borde nog gå o lägga mig nu om jag ska orka med dagen och att familjen kommer in o sjunger för mig på morgonen ...


SWEET 16 

 

 



 



       

Av fueb - 17 februari 2013 23:20

Som jag sagt tidigare plattade ju min lilla kompis mitt hår igår, och för er som inte vet det så har jag i vanliga fall lockigt.
Första bilden: Plattat hår.
Andra bilden: Lockigt.

Av fueb - 17 februari 2013 23:16

Fett jobbig sista dag som 15 åring, har städat ungefär heeela dagen, blää!

nyss hemkommen efter ett gympass, riktigt kul och skönt !
ska väl ta o stretcha lite och sedan hoppa in i duschen.

Av fueb - 17 februari 2013 12:12

Idag ska jag städa redigt mycket !
För imorgon väntas det besök av lite släkt o min fina pojke. Det är nämligen ingen vanlig dag imorgon, det är min födelsedag! Då jag blir hela 16 år ung.
Haha.

Ska väl ta o börja dagen med att gå o äta,sedan städa o åka ut till mormor ett tag.

Hörs senare!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards