fueb

Alla inlägg under november 2013

Av fueb - 18 november 2013 11:06

Äntligen hemma efter 1 lektion med redovisningar, då vi fick redovisa om raggarna. Så nu ligger jag i sängen o ska försöka vila lite efter jag har jämfört lite kameror åt min kära pojkvän.

O sedan försöka plugga lite..

Av fueb - 18 november 2013 07:11

Jag hoppas nu verkligen att vi får ha våran redovisning idag annars kommer jag till skolan i onödan. Vi får hoppas jag kan prata någorlunda tydligt då bara.

Inte alls taggad för skolan. Jag nyser och hostar och näsan och halsen är illa. Vill bara stanna hemma och sova och plugga. Få bli frisk.

Av fueb - 17 november 2013 20:56

Av fueb - 17 november 2013 20:42

Åh, suck.. igår hade jag lite ont i halsen, idag kan jag inte alls andas och är helt zombie och ser helt förstörd ut. Helt otroligt att min kärlek tog hand om mig.

Igår blev jag, älskling, syrran och bella själva hemma. Vi åt tacos och kollade på Project-x hemmafesten, kollade lite youtube klipp, pluggade, var lika konstiga som vanligt, skrattade, pratade, kollade på monsters university och jag o bas åkte sedan och hämtade mamma o pappa från sunlight, där dem varit på fest.

Idag har vi inte gjort så mycket sovit, kollat tv, städat lite, varit och hämtat Linnéa i stan och bara gosat. När han åkte hem har jag bara kollat tv, ätit och ska snart skriva stödord.

Imorn blir det dessutom ingen skola för mig, fast jag ska gå på första för att KANSKE ha redovisning.. känns sådär lixom..

men ska väl fixa det nu o sen kolla på partaj.

Kanske hör av mig sen, annars imorn!

<3

Av fueb - 17 november 2013 02:30

Av fueb - 16 november 2013 10:19

Mina drömmar. På riktigt. Vad har jag gjort för att förtjäna dem? Uff, så hemskt.

Nu har jag iallafall vaknat lite till liv och ska snart sätta igång med det som ska göras.

Hör av mig senare!

Av fueb - 16 november 2013 01:59

Så nu ligger jag i sängen efter att ha sett klart walking dead och sedan sett "return to nim's island" med syster, har även städat liiite på rummet och ska nu läsa några sidor i samhällsboken innan det blir dags att låta hjärnan vila lite.

Om några timmar igen måste jag upp o duscha och städa lite till innan min älskade kommer hit, han spenderar även natten här.

Att ligga i sängen och höra hur mycket det blåser ute är ganska så mysigt, men dock inte själv..

jag hör av mig senare! Natti natt alla små & och lite större.

Av fueb - 15 november 2013 23:26

Så. Nu har jag kollat på den hemska fotbollen. Som fick ett resultat som inte alls var sant. Ronaldo skulle inte ha kunnat gjort målet, för han skulle redan varit utvisad. Men domarn var så uppblåst att det aldrig hände. Uff. Blir så arg.

Men nu sitter hela familjen och kollar på walking dead s04 e05 och myser. Om några timmar, alltså imorn vid 12-halv 1 kommer min kärlek, så underbart!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards