fueb

Alla inlägg under november 2013

Av fueb - 4 november 2013 15:46

Är det bara jag som längtar till vintern? All snö, allt mys, julen, tända ljus, myskläder och personen man älskar.

Det är ju trots allt November, så snön är välkommen tycker jag!

Av fueb - 4 november 2013 07:03

Godmorgon!
Just nu är det så otroligt skönt i sängen, vill inte gå upp till kylan o alla människor i skolan. Jag vill stanna kvar i sängen och önska att min kärlek vore här.

Men måndagar är hyfsat chill, går ju till senast 13.50, hoppas jag kan få gå tidigare o hinna med min buss, så jag kommer hem i skaplig tid, för en gångs skull. Dock blir det lite plugg när jag kommer hem..

men nu måste jag tyvärr gå och försöka äta lite frukost och sedan göra mig i ordning o gå till bussen

see you later!

Av fueb - 3 november 2013 22:40

Helgen började både bra och dåligt. 


Fick träna hemma vilket både var bra och dåligt, som resulterade i träningsvärk idag, förmodligen värre imorn. 

Stressade lite för att hinna klart med allt jag skulle innan det var dags att åka till bussen. 

Fick betala betydligt mycket mindre för att komma till björnlunda, tack vare mitt gymnasiekort, men Mitt busskort funka inte så fick gå på iaf. 


När jag kom till honom spelade vi lite FIFA och lagade sedan Tacos, mums! Sedan efterrätt o så kollade vi på Holland's got Talent . Jag somnade sedan gott brevid min kärlek. 


Iaag åt vi frukost och drog sedan till Södertälje och kollade på lite saker och bara strosade omkring. När vi kom hem gick Hjärtat ooch jag ut på promenad med hunden, kallt men mysigt. Sedan drack vi Chai-Tea Latte och kollade tv. 

Senare på eftermiddagen skjutsade han hem mig i mörkret och regnet. 


Väl hemma har jag kollat på Solsidan, Partaj och CaféBärs och pluggat. Så nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och sedan läsa lite i min engelskabok som ska vara utläst på tisdag, då vi ska svara på en del frågor om den. 


Så nu säger jag godnatt och slänger in nåt litet inlägg imorgon. 


 


Av fueb - 2 november 2013 11:33

Gårdagen blev bättre än förväntat. Vid 2 åkte vi till Norrköping och jag fick med mig ett par skor och jeans hem. När vi kom hem åt vi köttfärssås och spaghetti, sen spelade jag lite sims3 innan mamma o jag drog till bion och kolla på Thor 2, kl.20.30 Jättebra film med klockrena kommentarer och rolig humor, storyn var bra den oxå.

När vi kom hem spelade Linnéa och jag lite mw3 och sen kollade jag mamma o syrran på "A cup of Love", sedan drog vi oss till sängs.

Det är bara jag vaken och pappa är på jobbet. Mamma o jag skulle försöka åka o träna, får se hur det blir med det.. så nu ska jag försöka äta lite frukost och passa på att packa det jag ska ha med mig, Tar 15.05 bussen hem till älskling och spenderar natten där.

Av fueb - 2 november 2013 11:21

Av fueb - 1 november 2013 11:48

Jaha, idag är då första November..

jag har ännu inte tagit mig ur sängen. Känner inte att jag behöver göra det heller.

Igår träffade jag min saknade kusin igen ute hos mormor. Vi stannade dock inte så länge för bella badade i ett dike så hon var mer grå än vit.. så hon behövde hem o duscha, hon blir sååå mjuk o len efter att hon duschat! Vi åt sedan potatishalvor och kyckling till middag och spelade sedan wii party, hela familjen. Efter det kollade vi på The Walking Dead s04 E01,02 och 03. Såå bra!

Idag vet jag inte än vad som händer, skulle behöva kolla efter ett par byxor, eller gärna flera par.. och sen plugga lite.

Hör av mig senare!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards