fueb

Alla inlägg under november 2013

Av fueb - 12 november 2013 21:37

Av fueb - 12 november 2013 15:43

Jag vet inte vad det här handlar om. Jag vet inte vad det här är. Jag vet inte vad det här innebär. Jag vet inte ens vad jag pratar om..

So confused, hatar Tisdagar. Engelska used to be mitt favvo ämne, jag gillar fortfarande att lära mig själva språket. Men läraren tar död på min glöd till ämnet. Hon kan varken grammatik eller utala ord, och undervisar gymnasieelver? Say whaaat?? Uff.

Efter engelskan idag gick vi och åt lunch och sen tog jag bussen hem för att jag inte mådde riktigt bra. Så jag har legat i sängen nu sedan 13.30 och bara varit. Tyvärr missade jag dock tyskan. Men jag överlever.

Lite udda så där.

Av fueb - 11 november 2013 23:30

Jag vill bara veta att du finns där..

Av fueb - 11 november 2013 07:10

Åh jisses, Godmorgon på er.

jag är ganska så trött o illamående, så passande att det är skola idag. Eller inte..

Går till 13.50, men har psykologiprov andra lektionen. Hoppas att det kommer gå bra..

I lördags kom min fina hit o gjorde mig sällskap hela lördagen, natten och så åkte han hem igår. Egentligen skulle vi gått på bio i lördags men den går bara på vardagar.. Igår hade vi även 5 månader tillsammans, en månad till sen har det gått ett halvår. Tiden går så otroligt fort! Även fast det ibland känns som att det har gått längre tid tillsammans med honom. Är så lycklig.

Av fueb - 11 november 2013 02:01

Av fueb - 8 november 2013 02:07

Det bästa är ju att "idag" fredag, är jag "ledig" för Tessinhjälper. Inte helt fel med 3 dagars ledighet :3 fast det blir till att träna, städa o plugga hela dagen, för på lördag kommer älskling hit rätt tidigt, för att vara mig iaf... och spenderar natten här.

Gårdagen, torsdag, var både bra och mindre bra, i skolan skratta jag så jag fick ont i magen, som var välbehövligt. Sista "lektionen" väntade älskling utanför, åh vad jag älskar den där pojken! Vi tog sedan bussen till bt, sen bt till gumsbacken där han hoppa av o bussen fortsatte vidare till min lilla håla.

Jag inser att jag börjar bli ganska lättskrämd.. i onsdags satt vi o kollade på resident evil och jag blev rädd för minsta lilla, jag blev inte bara rädd jag antingen skrek eller flämta till.. vilket resulterade i att pappa börja skratta åt mig..

Men nu tänkte jag sova så jag orkar med lite av vad dagen erbjuder iaf..Även fast min mage just nu börjar tala om att den är lite hungrig..

GODNATT !

Av fueb - 6 november 2013 18:06

Igår hade jag prov om boken. Det kändes som att det gick jättebra, vet dock att jag har några stavfel, men iaf.

När jag kom hem i måndags fick jag ett sms om att jag inte skulle ha nån tyska igår. Så sovmorgon, engelska, lunch, samhäll o sen sluta. Kom hem, jobbade matte o pluggade psykologi, vi åkte o träna ett litet tag o gick o la mig alldeles för sent.

Idag hade jag sovmorgon, matte, idrott, lunch o sen svenska. Efter skolan drog jag till stan o träffade min finaste ett litet litet tag, drog sedan till bt o stötte där på mina saknade vänner vilka jag även åkte bussen hem med. Kom hem, spelade lite sims, prata med mamma o syrran o ska snart äta, sedan typ plugga lite, duscha o sen sova.
Jag har absolut inget intressant att skriva om känner jag, dock har jag väl aldrig det..

kanske skriver något sen

Av fueb - 4 november 2013 19:59

Ligger just nu i sängen med matkoma, for real! Åt kyckling, potatishalvor och stekta kantareller, men det blev för mycket svamp, haha. Fast det var mycket gott!
Så nu ligger jag med hörlurarna i öronen, försöker att inte somna och måste läsa.. ska nog läsa ett tag och sedan kanske träna lite.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards