fueb

Alla inlägg under november 2013

Av fueb - 22 november 2013 18:37

Nu har jag snart läst ut boken som egentligen ska vara utläst till om 3 vecälsklinglva boken ska vara läst till nästa vecka på typ onsdag eller torsdag, men jag har snart läst ut hela, haha

Idag har jag inte gjort mycket legat i sängen halva dagen, fick i mig lite mat, vi åkte sedan till mormor och sedan och handla hela familjen.

så om ett tag blir det tacomys med hela familjen och kolla på walking dead s04 e06, andra Percy Jackson filmen och kanske Elysium. Mycket mys!

och Imorgon tar jag bussen ut till Björnlunda och spenderar natten med min älskling.

Hoppas det blir en mysig helg!

Av fueb - 22 november 2013 02:25

Att ens bästa vänner bara kan försvinna.. att man kan bli tvingad till saker som inte känns rätt för en själv.. Att denna värld är helt sjuk.. Att allt bara kan komma ifatt en av en bok, en bok som är alldeles för lik en själv.. Tårarna bara rinner ner för kinderna, tårar av ren saknad, sorg och ilska.

Av fueb - 21 november 2013 13:38

Det här blir väl som mitt ''Godmorgon'' till er. 


Jag har dock varit vaken i flera timmar, men har spenderat den tiden till skolplugg som att läsa och börja skriva på mitt engelska tal. Ska snart dra mig ur sängen och från datorn för att få i mig lite frukost och spåna på lite mer idéer till talet. 

Efter det blir det till att hjälpa pappa byta däck, så gott jag orkar i alla fall, och kolla på lite mer grejer med bilen. 

 

För i Tisdags var vi äntligen på handledarkursen för att jag ska få kunna börja övningsköra. Jag har har fått mitt körkortstillstånd och nu väntar vi bara på mammas och pappas tillstånd. Så vi kan ju börja kolla lite på bilen nu, för det ska ju göras det oxå, även fast jag inte riktigt får börja köra än. 

 

Jag hör av mig senare! 

Av fueb - 21 november 2013 12:33

En helt ny dag. Det känns som en helt ny värld. En helt ny plats. En helt ny människa.

Jag vet inte vad det är som får mig att tänka eller känna såhär. Allt är så skört. Det är så fint.

Jag går framåt. Blickar inte bakåt. Det är såhär det ska vara.

Av fueb - 20 november 2013 16:52

Men jorå.. matten gick ju sådär, eller närmare sagt skit. Att det kan skilja så mycket från lektioner till ett prov, iaf när det gäller matte? Det är helt absurt. 

 

När jag kom hem sov jag i några timmar och skriver just nu på mitt naturarbete som nästan är klart och ska då börja med mitt engelskatal till nästa vecka och plugga lite tyska. 

 

Slänger nog in lite bilder senare, checka in lite då och då för att hänga med. 

Av fueb - 20 november 2013 08:37

Provet gick inte speciellt bra igår. Idag stannar jag fortfarande hemma men åker in för matteprov..

skriver senare, nu måste jag gå.

Av fueb - 18 november 2013 18:53

Hur ska det här gåtill? Jag skulle plugga till provet imorn, men jag orkar inte.. mår inte bra. Och så börjar jag bli hungrig oxå. Kommer dö av svält och utan utbildning i sängen..

Får väl försöka läsa lite så gott det går o sen får det gå som det går imorn. Samhäll, vilket ändå betyder F, vilket betyder omprov, vilket betyder F igen. Hade bara tur senast då jag fick C.

Någon som kan något om Sveriges statsskick? -känner mig rätt körd..

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards