fueb

Alla inlägg under november 2013

Av fueb - 15 november 2013 20:40

Jag har varit hemma i 15 minuter själv o jag klättrar snart på väggarna o det är fotboll på tv..

jag inser att jag aldrig skulle klara av att bo helt själv. Visst är det skönt med ensamtid ibland, men absolut inte 24/7. Tur att jag inte behöver det heller.

Men asså fotboll? Vad sysslar jag med egentligen?! Jag gillar inte ens fotboll.

Av fueb - 15 november 2013 18:34

Det har varit tufft att ta sig igenom denna dag. Jag mådde inte direkt bättre under tidens gång. När jag kom hem däckade jag runt halv 4-4 till ungefär 6. Frös som en isbit, huvudvärk och halsont.

Nu fryser jag inte men annars är allt som förut.

Ska väl försöka kolla lite på idol som börjar 19.00 idag, på grund av fotbollen. uff.
Sen får vi se vad som händer.

Av fueb - 15 november 2013 09:08

Usch o fy.. vaknar upp med halsont, huvudvärk och täppt näsa. Orkar inte gå till skolan, men måste vara med på sista (!) Lektionen :( nu är det lite av ett sånt där fml-moment..

men nu bör jag nog kliva upp, bussen går om drygt 20 minuter..

Av fueb - 14 november 2013 16:29

Asså nej. Bara nej nej nej! Jag orkar inte med det här!

Jag känner NOLL motivation till att plugga. Orkar bara inte. Vill bara ligga i sängen, med myskläder på, min kärlek brevid, dricka varm choklad och kolla på film medan snöflingorna sakta faller ner utanför fönstret.

Uff, jag menar, det var trots allt -1,7 imorse. Och jag kan inte påstå att det är varmt ute nu heller. Vill bara ha snö, lov och min älskade hos mig!


 

Av fueb - 14 november 2013 06:54

Det här bådar inte speciellt gott.. jag vaknade upp med huvudvärk, halsont, illamående och har ont i magen. Och jag planerade att gå till skolan idag, hmm..

Jag testar, går det inte så går det inte. Jag har dock 2 mattelektioner idag, fast iofs spelar det ingen roll om jag går på dem för jag har jobbat matte hemma..

Men nu ska jag kliva upp, äta, fixa mig o sen ge skolan ett försök.

Ha en bra dag!

Av fueb - 13 november 2013 22:24

Jag hann då med en hel del idag, hann ävenmed att duscha o plugga Deutsch.

Så nu blir det snart sängen, o sedan tagga en torsdag i skolan! Lol, vem taggar för skolan.. uff.. Får väl stå ut.. för efter skolan träffar jag min efterlängtade prins en stund och sen hem o plugga skallen av mig.

Godnatt små vänner.

Av fueb - 13 november 2013 18:30

I Söndags var det ju Farsdag. Och jag har inte skrivit någonting om det än. Känner då att jag kan lägga in några bilder från det. 


Min kärlek sov ju hos mig från lördag till söndag och det var supermys! och vi hade även 5 månader i söndags. När han då hade dragit hem vid halv 6 bakade Syster och jag då en kladdkaka till papsen formad som ett hjärta med en slags chokladglasyr på.       

 

 

  Idag var jag ju då hemma igen och dagen bestod av att sova, kolla tv, plugga matte, skriva på ungdomskulturen och blogga. 


   


Av fueb - 12 november 2013 23:18

Det tar emot att skriva men jag blir hemma från skolan imorn oxå. Vilket innebär inga pussar eller kramar från min kärlek imorn..

I stället blir det att sova, vila, ta det lugnt, blogga och plugga. Inte bästa dealen, men får tyvärr leva med det.

Så nu ska jag försöka sova och bli frisk. Sov gott alla!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards