fueb

Alla inlägg under januari 2013

Av fueb - 20 januari 2013 21:30

Efter en ganska icke händelserik dag, ligger jag nu på sängen o pluggar kemi, fryser ihjäl och äter ostbågar, eller som Montazami säger; ostkrokar.

Jag blev helt överlycklig förut. Vi fick liv i min gamla dator förut, som har varit stendöd i ungefär 2-3 år! Äntligen har jag fått bilderna tillbaka igen! :D Ååh alla gamla minnen! :')
Det jag mer har gjort idag är att städa, plugga lite SO, ätit, varit social mot pappa, kollat bilder och så nu är jag här :)

Funderar på att plugga ett tag till o sedan hoppa in i duschen för att värma mig..

Usch, det är även äckel-måndag Imorgon!

Av fueb - 20 januari 2013 14:08

Hej!

Idag blire en plugg och tränings dag, eller det hoppas jag i alla fall.

Med tanke på att jag vakna för ett tag sedan ska jag snart äta frukost o sedan sätta igång med allt jag har att göra!

Vi hörs senare!

Av fueb - 20 januari 2013 00:45

Åååh, om ni inte har sett filmen "Allt för min syster" tycker jag det är på tiden att ni gör det! Så sjukt bra film! Ååh :'(

Av fueb - 19 januari 2013 21:50

Hallojsan!

Ganska trött i kroppen nu.

Älskling kom ju hit igår o vi åt tacos, kolla på tv, spelade, pussades o kramades en hel del o bara myste. Otroligt kär!

Idag spelade vi kort, pratade o bara chillade tills han skulle ta bussen hem vid 2. Då kom min saknade Emelie Isberg hit ett tag. Så otroligt kul o vara henne igen! <3

När hon åkt hem åt vi lite, satte på en film. Men ungefär 20 minuter in i filmen åkte pappa o jag och tränade. Så nu sitter jag här o kollar på tv.

Time for a shower!

Höres!

Av fueb - 18 januari 2013 21:14

Mina bilder tagna med Samsung Galaxy S2.

Av fueb - 18 januari 2013 16:43

Jag är helt tokig i ett smurf spel till mobilen, som jag spelar nästan hela tiden. Men klantig som jag var råkade jag avinstallera det! Jag skulle trycka på knappen bredvid, för att uppdatera det. Men nej, så blev det inte.. Så nu får jag spela om allt som jag har åstadkommit på drygt ett halvår :(

Dagen förövrigt har väl varit bra. Såg en teater, ganska bra. Kollat på en biograf om Hitler, på historian. Målar en bild av nalle puh och nasse, som ska bli till ett luffaschack spel, på bilden. Det är väl i
stort sätt vad vi har gjort idag..

Ska väl fortsätta städa nu o längta till 6 tiden nångång, då älskling kommer hit o spenderar natten här, mys!

Av fueb - 17 januari 2013 23:33

Av fueb - 17 januari 2013 21:51

Det ända jag har hunnit med är att äta, baka, slängt sängkläderna i tvätten o mår nu fett illa... Ska tydligen dessutom hjälpa syrran med spanska läxan, duscha o sedan kolla på tv ett tag.

Usch, måste städa o plugga oxå! Får nog ta o göra de när jag kommer hem Imorn innan älskling kommer!

Som tur är får jag lite sovmorgon imorgon, på grund av att pappa ska in till skolan Imorn och informera lite om klassresan etc. Med tanke på att han är en av klassföräldrarna.

Nä, ska sätta lite fart nu!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards