fueb

Alla inlägg under januari 2013

Av fueb - 3 januari 2013 17:47

Har inte gjort ett dyft idag. Bara legat i sängen, sovit, messat o läst.

Så just nu är syrran o jag hemma själva med vovven, mamma o pappa är på bio o kommer hem om ett bra tag. Så vad jag ska hitta på nu har jag ingen aning om, antagligen lyssna på musik o lägga mig o läsa..

Av fueb - 3 januari 2013 04:42

Vad livet är bra ibland, helt underbart faktiskt !

Av fueb - 2 januari 2013 18:12

Jaha, har nyligen ätit och vi bestämde oss för att åka ut till farmor och farfar ett tag för att få våra sena julklappar o så. Så nu ska jag fixa i ordning mig lite o sedan åka. Hör av mig sen!

Av fueb - 2 januari 2013 17:00

Okej, det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Jag har inte ens tagit mig ur sängen idag. Efter senaste inlägget tog jag fram min bok och har läst till för en liten stund sen. Jag har inte ätit någonting på hela dagen o mamma o pappa ska precis börja med middagen.

Jag har verkligen ingen ork för att göra något :( och ingen te eller städning har det blivit heller..
Medans päronen fixar med maten ska jag försöka plocka lite på rummet..

Av fueb - 2 januari 2013 15:03

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, har ganska stor idé torka..
Jag tror att jag ska ta mig lite te och städa.

Jag hör av mig lite senare
Kram kram

Av fueb - 1 januari 2013 22:43

Första dagen på det nya året har spenderats med älsklingen o hans familj lika så igår.
Nyårsafton igår, mysigt, med god mat, trevliga människor med en hel del skratt o fyrverkerier. Vi myste sedan in oss på rummet, spelade lite, pratade lyssnade på musik och sedan somnade vi runt 5.

Vaknade runt 11, åt frukost, gjorde oss iordning sedan åkte vi till deras farfar som fyller idag.
Väl hemma åt vi pizza, kolla på film och nu håller jag på att tråkar ihjäl..

Bra slut på 2012 och en bra början på 2013.
Är förväntansfull över vad det nya året för med sig!

Ha en bra kväll !

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards