fueb

Alla inlägg under januari 2013

Av fueb - 24 januari 2013 17:11

Sorry for bad uppdatering!

Igår när jag kom hem somna jag i några timmar, spela lite sims, åkte sedan iväg till min klasskompis på möte, kom hem, pluggade spanska och sedan typ sov..

Idag hade jag nationella muntligt svenska, det gick väl sådär. Men nu är det iallafall avklarat, första momentet av typ tusen -.-

Ska strax hoppa in i duschen, äta och sedan dra till min farfar som fyller 73 år idag :) Sen får vi se om jag åker o tränar eller inte..

What so ever fryser jag som ett piggsvin just nu, så ska hoppa in i duschen o värma mig nu. Jag hör av mig senare!

¡Adios!

Av fueb - 22 januari 2013 22:18

Skrev det där underbara kemi provet idag, Hej hopp vad bra det gick! Not!
A frågorna.. Asså Ååh, om jag bara hade hunnit skrivit klart sista A frågan hade det väl varit bättre. Skrev dock på på alla E och C frågor, och hann en halv A fråga av 2. :( jaja, inte så intressant kanske..

Dagen har varit skit tråkig.
Förutom efter skolan då jag följde med älskling hem :) Vi gjorde dock inte så mycket, jag hjälpte honom skriva klart sin uppsatts i musiken, kolla på tv och lyssna musik.

Morgondagen blir nog inte så jobbig med tanke på att vi slutar 12.00(!) och har 3(?) Lektioner.

Så strax ska jag vara duktig och faktiskt lägga mig i rätt skaplig tid!

Hör av mig tomorrow.
Sleep tight!

Av fueb - 22 januari 2013 06:45

Upp från min ovanligt varma, mysiga, gosiga, stora säng nu då och duscha och sedan dra sig till skolan.
Usch, kemi prov idag, jag kan inte säga hur det kommer gå.. Det visar sig...

Aja, ska sätta fast nu. Ha en bra dag, hörs senare!

Av fueb - 21 januari 2013 18:15

Jisses vad jag är förälskad i Celtic musik! Så otroligt härlig!
Vill så otroligt gärna åka till Irland o få se deras fina natur o få höra musiken.

Ååh :')

Av fueb - 21 januari 2013 17:43

Woah, way too much människor!
Vi åkte iväg o insåg att det var för mycket folk på gymmet, så vi åker kanske dit efter pappa har spelat innebandy.

Så just nu pluggar jag kemi och lyssnar på musik, Dropkick Murphys. Underbart härlig musik!

Skolan har som vanligt varit seg. Det ända som var kul var SO:n, när vi fortsatte att kolla på biografin om Hitler :) Läskig människa det där, fast oerhört intressant!

Kanske slänger in bilder lite senare, så kolla in ofta!

Av fueb - 21 januari 2013 15:13

Nyligen hemkommen, ska äta nån macka o sedan dra o träna med päronen. Sedan blir det hem o plugga kemi till provet som äger rum i morgon.

Hinner inte med att skriva så mycket mer nu. Berättar mer sen!

Av fueb - 21 januari 2013 06:54

Ja godmorgon godmorgon!
Hemska måndag idag dårå, vilken innebär att kliva upp tidigt och gå i skolan i flera timmar, 5 dagar i rad nu.

Vaknade för ett litet tag sedan, och känner att om jag inte kliver upp snart kommer jag somna om. Så nu, snart, ska jag gå o äta frukost, göra mig iordning och sedan dra mig mot bussen.

Ha det så bra idag! Hörs senare.

Av fueb - 20 januari 2013 23:43

Nyligen utkommen från en varmdusch o ska nu krypa ner i min mysiga säng och sussa sött.

God natt på er!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards