fueb

Alla inlägg under januari 2013

Av fueb - 26 januari 2013 17:06

Har idag  då hunnit städa och fixa lite på rummet, ätit 2 ägg, tvättat handdukar, kolla lite på datorn och frysit.



Ska snart dra iväg och träna ett tag och tänka på annat :)


Hörs senare!  

     


Av fueb - 26 januari 2013 14:27

Blir man inte ball automatiskt om man lyssnar på gamla markoolio?

na, kanske inte, men jag gör de just nu i alla fall, gamla godingar sådär ;)

och så städar jag rummet, dammar, dammsuger och fixar :)


Nu har jag faktiskt inte haft min mobil på ett bra tag, den har varit avstängd i några timmar! HElt otroligt, låter inte som mig, jag som nästan ''bor'' vid den ^^ Ska nog låta den vara så ett par timmar till.. behöver nog de.







   

Av fueb - 26 januari 2013 12:23

Blää. Har inte sovit speciellt bra. Haft världens jobbigaste drömmar. Kommer vara ensam idag igen, (förutom familjen..).

Ligger fortfarande i sängen sedan typ 1 och en halvtimme tillbaka. Ska väl ta o kliva upp o äta något o sedan dö av tristess..

Ska väl försöka plugga lite, spela sims, och förhoppningsvis träna ikväll.

Höres senare!

Av fueb - 26 januari 2013 01:27

Inte känt mig såhär ensam på väldigt länge, så jag säger väl god natt i min ensamhet..



   
  


Av fueb - 25 januari 2013 23:29

  

   

Av fueb - 25 januari 2013 18:29

Av fueb - 25 januari 2013 16:20

Jisses vad det är kallt! Håller på att frysa ihjäl även fast jag är inne!
Jag är även dessutom grymt uttråkad, och kommer vara helt forever alone hela helgen :(

Föreläsningen i morse var verkligen gripande, hemsk samtidigt som den var otroligt intressant. Att få träffa en livs levande som överlevde koncentrations läger är en otrolig upplevelse!

Tog oss sedan tillbaka till skolan i typ 20 minus grader, hade lite SO, bild, stressa ner till bussen, och har nu varit hemma i ungefär en halvtimme. Måste försöka att värma mig nu, och ska nog faktiskt ta o spela lite sims 3 ^^

Höres!

Av fueb - 24 januari 2013 23:56

Hejsan!


Som sagt så var jag hos min kära farmor och farfar förut och firade farfar. Jag fick till och med med mig 300 kr hem, ( försenad julklapp) dessutom en välbehövlig julklapp!


Imorgon blire sovmorgon, vi ska på en ''föreläsning'' om en man som har överlevt några koncentrationsläger. Det ska bli väldigt intressant och börjar då dessutom kvart över 9. Sedan tillbaka till skolan, slänga i oss mat, ha SO och sist Bild. Inte direkt så värt att komma tillbaka till skolan, men men..


Så ska nu krypa ner i min varma, mysiga säng och försvinna bort till drömmarnasland i några timmar, ( även fast jag nästan aldrig kommer ihåg mina drömmar, hehe). Saknar dock älsklingen min :(


God natt på er! Ha en bra dag i morgon!  

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards