fueb

Alla inlägg under januari 2013

Av fueb - 17 januari 2013 16:32

Kom hem för ett tag sen, ligger nu på sängen och tänker, messar o bloggar.
Fick jättestor lust att baka chokladmuffins, så de får nog stå nästa på schemat, när syrran har kommit hem!

Det hände inte direkt nåt intressant i skolan idag, vi fick veta mer om vårat muntliga svenska nationella prov, spelade basket och andra ointressanta saker.

Så när jag har bakat ska jag nog se till att plugga lite och städa, det behövs verkligen så de blir nog bra!

Vi höres senare!
Adios

Av fueb - 16 januari 2013 21:47

 

Har inte varit inne och skrivit något på ett tag nu, men ska ta tag i det. Så här har ni lite ''fakta'' om mig :)

 

1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej.
2. Är du singel? Nej <3
3. Är du player? Absolut inte !
4. Har du syskon? Ja, 1 (:
5. Första personen/personerna du vänder dig till: Min pojkvän, Anton, syrran.
6. Favoritgodis? Har inge speciellt så, men Choklad, Lakrits och surt!
7. Vad drack du senast? Coca-Cola
8. En som du inte kan leva utan? Det finns några stycken.
9. Hur många kan du berätta allt för? Kanske inte direkt precis allt, men näst in till, Runt 7-8 st, kanske.
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja     
11. Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig? Ohja!
12. Favoritlåt? skin to bones, Nobody's listening, A thousand years, En livstid i krig, Because the Night, Etc. 
13. Har du något som hör till ditt ex? nepp.
14. Är du kär isåfall i vem? Ohja! I min pojkvän.
15. Favoritfilm? Ps. I Love You, Harry Potter, Avatar, Sagan om ringen, Step Up, Etc.
16. Favoritfärg? Alla.
17. Bästa vän? Jag har några, bland annat: Anton, Pojken min, Emelie, Lovisa, Ida
18. Favoritserie?Merlin, Once upon a time, The big bang theory, How I met your mother, Awkward. Game of Thrones.
19. Är du svensk? Ja
20. En person du saknar? Mitt gamla ''tjej-gäng''
21. Vart bor du? Sverige
22. En underbar person: Min pojkvän
23. Sex personer som du älskar? Mamma, Pappa, syrran, pojkvännen, Emelie, Ida, Anton, Lovisa (vissa som kompis)
24. Vart är du nu? Hemma, i köket.
25. Röker du? Absolut inte.
26. En person som betyder mycket för dig? Min familj
27. Vem kan du berätta allt för? Min pojke, och några av kompisarna
28. Favoritdjur? Hund, Panda, Kossor, Mini-Grisar. Jag gillar I stort sett alla djur ^^
29. Hur lång är du? omkring, 1,75.
30. Vem gillar du? Många? Men om man menar Gillar, gillar så äre min pojke
31. Födelsedag? 18 Februari
32. Vill du flytta, isåfall vart? Jag vill bo mer ute på landet, med massa djur!
33. En söt person? Min syster
34. Har mest minnen med? Jag vet inte.. har mycket minnen med många
35. Favorit band/artist: Linkin Park, Eminem, Green Day, Sabaton, Nirvana, Etc.
36. spelar du något instrument? Gitarr o sjunger lite
37. Tränar du någon sport? Dans

 

Av fueb - 14 januari 2013 15:37

Åh, jag vet inte vad som har flugit i mig idag!
Jag har varit på så otroligt jävligt bra humör, jag har inte mått så här bra på evigheter! Åh jag är så otroligt glad! :D jag börjar känna att jag hittar tillbaka till mitt glada gamla jag igen :')
Att glömma allt dåligt och se framåt på det bra :D

Nyss hemkommen, ska ta mig en macka och sedan vid 4 dra mig till bussen för att följa med älskling hem :D

Livet e så underbart ibland !

Av fueb - 12 januari 2013 22:26

Jag har så sjukt tråkig!

Kik? @ EmmaBrunberg

Instagram @ EmmaBrunberg

Av fueb - 12 januari 2013 20:37

Spenderade eftermiddagen med min fina lilla Ida, riktigt kul o få vara med henne igen! Pratade om massor o skratta en hel del oxå. En fin eftermiddag helt enkelt.

Kom sedan hem, åt middag med familjen och sitter nu i soffan o kollar på tv..

Lagom uttråkad, o inga kottar sociala?

Av fueb - 11 januari 2013 23:29

Sista skoldagen för veckan = avklarad.

Rätt lugn dag i skolan faktiskt. Vi började spåna om ett tema till våran musikteater som vi ska ha som projekt under vårterminen. Somna nästan på svenskan. Kollade på 2012's års krönika. Och lite annat.

När dagen äntligen tog Slut vid kl. 15, åkte vi till biblioteket för att låna en bok; "Hush, Hush.." Fallen ängel, fast på engelska. Helt sjukt bra böcker!

Åkte sedan ut till mormor och somna i soffan med musik i lurarna. Blev väckt. Vi kom hem, sedan drog pappa o jag och tränade. ÄNTLIGEN ! Känner att jag är för jävligt svag, och kommer få ganska träningsvärk Imorn! ^^

Sitter nu i soffan med musik i lurarna och bloggar, medan resten av familjen kollar på nån film..

Haha, världens sämsta humor, där av bilden..

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards