fueb

Alla inlägg under januari 2013

Av fueb - 9 januari 2013 23:08

Helt död.
Ont i kroppen, skit trött, på helt otroligt dåligt humör, huvudvärk o bara blää!

Jag somnade kanske 6 nån gång o har sovit till och från. Vaknade för ungefär en halvtimme sedan, o nu måste jag fixa inför Imorn och duscha. Sen ska jag SOVA, igen.

Jag går till kvart över tre Imorn, o är inte hemma fören halv fem.. Sen kanske jag o pappa åker o tränar, om jag mår bättre (: o så ska jag väl se till o plugga lite..

Godnatt!

Av fueb - 8 januari 2013 23:01

Helt Slut!

Somnade inte för en vid 3 och skulle upp vid 7. Kom utanför dörren och snön vräker ner. Segade mig igen denna långa första dag i skolan efter lovet.

Jag pratade sedan med min kära vän Ida på bussen tills min pojke hoppade på o visade att han varit klantig igen, slagit i näsan på idrotten så den var alldeles röd o svullen.

När vi kommit hem till honom gick vi ut med vovven, lagade mat, åt, kollade på tv och halv sov i soffan tills mamma kom o hämta mig vid halv 9.

Är så skit trött o börjar känna att jag börjar få träningsvärk o är helt Slut i kroppen. (sprang som en tok på idrotten, och jag som är så vältränad! *host host*)

Så nu sitter jag o dricker te o läser en superbra bok! (bokens namn=rubrikens namn) Så jag ska dricka klart o sedan krypa till sängs (: Natti Natti !

Av fueb - 8 januari 2013 07:39

Står nu o väntar på bussen. Jag kan då tala om för er att det snöar, i mängder! Åh, inge snö på jul lovet, men precis när det är Slut, massor med snö!
Jag fryser dessutom som jag vet inte vad, ändå är det bara 0 gradigt..

Av fueb - 7 januari 2013 18:49

Lite små trist, sista dagen på lovet och sedan börjar stressen Imorn igen... :/
Allt med nationella prov, gymnasieVal, behöva gå upp tidigt varje morgon och kämpa sig igenom de långa sega dagarna.

Men nu ska jag försöka ta tag i allt, eller åtminstone de mesta :) och försöka ge allt! Det här ska bli ett bra och lyckat år!

Kom hem från älskling för drygt en timme sen. Mysig morgon var det, vi vakna runt halv 1, jag drog mig kvar ett tag i sängen, medan älskling gjorde frukost åt oss. Vi myste ner oss i soffan, åt och kollade på "Björnbröder". Härlig film och underbar pojke, kan det bli bättre? :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blir väl till att läsa antar jag :)

Vi höres!

Av fueb - 6 januari 2013 03:43

Åhh, vad musik o en fin vän kan få en på bättre humör o dra upp en ett trappsteg !     

Av fueb - 5 januari 2013 23:52

Mitt sketna liv går inte speciellt bra..

I stort sett allt har varit emot mig idag och det kommer väl fortsätta med de nu ett tag framöver.

Av fueb - 5 januari 2013 02:26


Jag har nog aldrig riktigt insett.
Jag har nog aldrig insett det.
Det.
Den skönhet som finns.
Den skönhet som finns Inom oss.
Oss.
Det underbara.
Det är så vackert.
Livet.
Vi.
Oss.
Allt.
Det går inte.
Det går inte att beskrivas med ord.
Den där.
Den där känslan som finns.
Den där känslan som finns inom oss.
Det är nyckeln.
Nyckeln som går till Svaret.
Just den nyckeln, går till dig.
Du.
Det är du som är svaret.
Bara du.

-EB.

Av fueb - 4 januari 2013 17:24

Denna dag har inte bjudit på mycket inte.. Har sovit o kollat lite på tv och messat.

Läste ut boken under natten, super bra enligt mig! Så nu ska jag läsa "Noras val" och så har jag läst halva halvblods prinsen, så ska läsa en och en halv Harry Potter bok. Sen är jag klar med potter serien :(

Snart blir det tacos mys med familjen och förhoppningsvis någon bra film!


Ha're gött!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards