fueb

Alla inlägg under april 2013

Av fueb - 19 april 2013 23:22

Jaa vad ska man säga? Det har varit en riktigt sketen dag. Massa repetitioner inför musikteatern som äger rum om drygt en månad, skitväder, mycket känslor både bra och dåliga och jävligt mycket problem med bussarna.
Pappa, jag o syrran drog in o handlade sedan åt vi tacos tillsammans och såg på lets dance och New Girl. Efter det satt jag och spelade gitarr ett braaa tag och nu kollar hela familjen på film, "upside down".

Av fueb - 18 april 2013 21:45

Idag borde det vara en sådan dag som det skulle vara förbjudet att gå till skolan. Att vakna upp och märka att det SPÖREGNAR är inte underbart när man inser att man måste gå ut till bussen och sedan vara i skolan hela dagen :( men skolan rullade på, skrattade så mycket så jag nästan grät på engelskan, no teacher and crazy people!
Idag slapp ida och jag att stressa till bussen iaf, underbart.

När jag kom hem somna jag ett tag, åt och sedan åkte iväg på dans, wonderfull! Kom hem, duschade o nu sitter hela familjen och kollar på king of thrones.

Imorn blir en ganska chill dag ska ha Musikteater rep. Hela dagen, så inga vanliga lektioner ^^

Av fueb - 17 april 2013 23:34

Idag hade vi sista andra och sista delen av So-nationella, och det gick ju bajs.. Gårdagens prov gick bättre, kändes det som iaf..

Vi slutade vid 2 då Ida och jag skulle ta oss ner till Bt. Eftersom att det var så fint väder skulle vi gå ner. I början gick vi rätt lugnt men efter ett tag märkte vi att klockan var mycket mer än vad vi trott så vi var tvungna att öka takten, rätt rejält. Men vi hann med bussen! Redigt varma!
Helt underbart väder det varit idag! Blåste kanske en aning för mycket...

Väl hemma spelade jag gitarr, utklassade linnea på Mw3, åt, och åkte sedan på "föräldragruppsmöte", efter det drog pappa och jag o träna, huehue! Så nu äter jag Kiwi och ska strax gå o lägga mig.

Av fueb - 16 april 2013 20:04

Nationella i So geografi, hade vi idag ja, 28 sidor, 14 frågor på 2 timmar och det kändes som att det gick bra. Tummen upp för det ! (y) sen när jag väl får tillbaka det visar det sig säkert att det gick skit, men jag är nöjd i nuläget iaf ^^ imorn väntar andra delen av NP:n, undrar hur det går... We'll see, we'll see..
En sak jag inte förstår är: Varför är vi typ de enda som inte får sluta skoldagen efter ett sånt stort prov?! Idag var vi tvungna att genom lida 2 timmars prov + ytterliggare 5 lektioner!Jag förstår bara inte hur dem tror att vi ska orka koncentrera oss på de resterande lektionerna... Aja.

Nu har pappa och jag precis varit och tränat, ap skönt! Efter en lång period av sjukhet :( Efter detta fina träningspass som jag hade, blir det nu pizza, haha, Perfect match! Naaa, not really..

Av fueb - 16 april 2013 01:38

Att ligga i sängen, tänka på gamla otroligt fina minnen och höra brasan spraka på andra sidan väggen, får mig att sakna dig ännu mer.. Önskar att du låg här brevid mig. Att få kolla in i dina ögon igen, att få höra din röst och ditt underbara skratt! Att få somna i din famn och höra ditt hjärta slå. Du gjorde mig till den lyckligaste tjejen i världen..!

-Jag älskar dig.

Av fueb - 15 april 2013 22:17

Efter att ha halvsovit i bilen påvägen hem la jag mig i sängen och somnade. Vaknade nyss och inser att jag måste tvätta bort sminket och duscha, blää orkar inte! Vill sova! Och ha dig vid mig..

Men jag måste väl kliva upp o göra det nu då, men sen ska jag sova. Så godnatt

Av fueb - 15 april 2013 19:47

Hej!
Gick "äntligen" till skolan idag och klarade det med nöd och näppe med grym huvudvärk och kanske lite feber.
Efter skolan mötte jag upp syrran och pappa på stan för att hitta något fint till min kära mamma som fyller på lördag. När vi kom hem kollade vi på tv och bara chillade, efter ett tag hjälpte jag pappa lite med maten som hela familjen åt tillsammans. Efter maten lyssnade jag på lite musik och bara gled runt hemma. O nu är vi hemma hos mormor :) När vi kommer hem hoppas jag på att pappa o jag åker o tränar, iaf lite försiktigt...

Av fueb - 14 april 2013 19:20

Hejsan!
Dagen har inte bestått av mycket inte.. Kollat tv, pluggat lite, messat och ätit en supergod middag. Ska försöka plugga lite till och så hoppas jag att pappa o jag drar o tränar när han kommer hem igen...
Imorn blire skola igen vilket förmodligen innebär musikteatersträning. På tisdag och onsdag har vi Nationella i SO, great! Hjälp... ;s

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards