fueb

Alla inlägg under april 2013

Av fueb - 5 april 2013 00:19

Som sagt var vi i Norrköping förut hela familjen minus Bella. Fick med mig en hel del fina grejer hem; Ett par svarta shorts med nitar på "sidorna" från Gina, ett par mörkblåa tygskor från Skopunkten, 2 bhar med matchande string ( ena gröna, andra rosa aktiga..) från H&M och sen sist men inte minst (eller jo kanske..) gröna hängslen från NewYorker. As grymt! Plus McDonalds på vägen hem. Sedan åkte vi ut till mormor för att hämta Bella. När vi väl var hemma tog jag mig en stor kopp med te, min hals vill ju inte bli bra!! :@ Sen har jag bara suttit och häckat framför tvn. Imorn blire förmodligen att följa med på hundkurs.. yeay.. så jag borde dra mig till sängs snart..
Godnatt!

Av fueb - 4 april 2013 13:34

Gud, jag tror jag dör. Har sån otrolig mensvärk, halsen är inte helt bra ännu, fryser och täppt i näsan, well yeay! Men det stoppar inte mig för dagens planer. Hela familjen ska dra ner till Norrköping for a while, mys mys. Så ska göra mig helt klar nu, hör av mig senare!

Av fueb - 4 april 2013 09:29

Åh fy fan! Så jävla glad över att jag vaknade! Drömde världens värsta mardröm, har fan ont i magen efter den. Är så rädd... Men det var bara en mardröm, INGET mer än så...

Av fueb - 4 april 2013 02:45

Det blev visst ännu mera tv tittande under kvällen. Men nu ska jag försöka sova, om jag nu lyckas, har världens rethosta... Och senare idag kanske vi drar iväg till Norrköping, om inte det blir av hade jag tänkt att plugga lite ;s usch o fy o blä! Hoppas på Norrköping isf..

Av fueb - 4 april 2013 00:09

Mjopp, mjopp. På vägen hem förut köpte vi med oss pizza till middag, jag mamma och syrran. Efter att pizzan var uppäten, eller iaf så mycket jag orkade äta.. La jag mig inne i mitt rum i några timmar och tänkte och pratade med en av de finaste tjejerna som existerar. Så nu har jag suttit och kollat på tv ett bra tag och jag vet inte vad jag ska fortsätta göra nu...

Av fueb - 3 april 2013 14:45

Oooh i'm so ganstaaah, så jag har suttit och solat i en halvtimme nu, så jävla skönt ! Det är inte alls kallt! Och halsen är så mycket bättre idag, bara att jag är hesare idag än annars.. Ska väl sitta ett tag till sedan hoppa in i duschen och sedan åka in till stan för att syrran ville kolla på Yohio och så ska vi samtidigt skjutsa in pappa till bowlinghallen. Så det blir en tjejkväll i kväll.

Fått en del lättande nyheter och våren är på väg!

Av fueb - 3 april 2013 03:33

Efter game of thrones gick mamma o pappa och la sig, då passade jag på att göra lite mer te och jag och linnea kollade på Sammys äventyr 2. Jag måste då säga att den där hummerns högra klo är min Idol, haha.

Just nu ligger jag i sängen, tänker o fryser som en isbit.. Bör sova så jag blir åtminstone lite varm och frisk.
Vi får se senare vad denna dag erbjuder.. God natt!

Av fueb - 2 april 2013 23:48

Jag har nu druckit chai/forest fruit te med honung, en isbjörnshalstablett och en zyxhalstablett i, plus att jag ätit glass. Det börjar bli bättre i halsen, men är verkligen inte helt bra än.

Har kollat på ett avsnitt av Arrow och kollar nu på det första avsnittet av 3dje säsongen av Game of thrones. Awesome! (y)

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards