fueb

Alla inlägg under april 2013

Av fueb - 2 april 2013 18:37

Jahopp, nu har syster beställt en samsung galaxy s3 mini... Som kommer om ungefär en vecka..Då har alla i familjen Samsung galaxy varianter.

What so ever så åkte ner till stan, hon bestämde vilken mobil hon skulle ha sedan åkte vi och köpte hundmat , te och halstabletter. Men innan vi åkte hem passade vi på att premiär äta på Burger king här i lilla Nyköping, usch.. Ingen höjdare enligt mig direkt..

Så nu sitter jag hemma vid köksbordet medan resten av familjen leker med Bella i vardagsrummet.

A little bit of loneliness...

Vi funderar på att dra oss ut till farmor och farfar för att bland annat lämna NewBody kläderna..we'll see, we'll see..
Hör av mig senare!

Av fueb - 2 april 2013 14:14

Hej, så jävla jobbigt att vara förkyld !
Men det tänker inte stoppa mig, om ett tag drar hela familjen in till stan för att bland annat kolla på mobil till syster yster. Kanske blir en fika, vem vet..

Hör av mig senare!

Te

Av fueb - 1 april 2013 21:48

Nu blir det te för halsen, måla finger och tå-naglarna och en film med familjen.

Av fueb - 1 april 2013 21:16

Dagen har väl inte varit speciellt bra kan jag ju tala om för er.
Jag försöker så jävla mycket! Men ibland är det inte lika lätt, då brister det..

Sa hejdå till Syssling och hennes mamma i förmiddags som skulle åka hem. Familjen och jag gick en runda med Bella, sedan åkte vi in till stan och kollade runt lite sedan åkte vi ut till mormor i nån timme, så skönt i solen.
Kom hem, tog en varmdusch såå skönt! Sen åt vi middag, som bestod av rester från igår. Så nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra..

Funderar på att ta lite te, min hals tar snart livet av mig...

Av fueb - 1 april 2013 00:03

Klockan är nu då över tolv och det är 1:a April..

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards