fueb

Alla inlägg under april 2013

Av fueb - 13 april 2013 00:03

har precis ätit glass med kiwi i, sååå gott! Och nu har vi precis börjat kolla på ytterligare ett avsnitt av Arrow, superbra serie!

Jag har ganska stor ide torka just mu om vad jag ska skriva om...

Av fueb - 12 april 2013 16:03

Gamla Söder och Chai tea

Av fueb - 12 april 2013 15:14

Lyckades få i mig något att äta iaf vaniljyoghurt med lite special K flingor till. Just nu sitter jag i soffan med huvudvärk och fryser och kollar på tv. Tror jag ska göra mig lite te och hämta en mysig filt för att försöka få upp värmen lite.. Och ta en alvedon och dricka vatten för denna jävla huvudvärk..

Jag har sån stor lust att foto en massa, är så inspirerad. Men jag har verkligen ingen ork till det :(

Av fueb - 12 april 2013 10:57

Morn.. Hemma idag oxå, like the rest of the week.. Börjar bli bättre, men dem tyckte jag borde vara hemma för att verkligen vila upp mig. Så så äre.
Ligger fortfarande i sängen o för första gången på typ 2 veckor känner jag att jag är hungrig, så ska nog försöka gå o äta någe.. idag ska jag äntligen få äta Kiwi igen oxå! Mums!

Av fueb - 10 april 2013 22:15

Jaa Ni.. Som jag skrev senast låg jag ju i soffan och kollade på tv och mådde inte alls bra, och det blev inte bättre.. när jag Reste mig från soffan och går fram till köket, känner jag hur det börjar bli svart så jag lutar mig mot dörrkarmen och blundade, allt försvann.., nästa gång jag öppnar ögonen, eller vaknar.. Sitter mamma på golvet o håller om mig och försöker prata med mig..

 

Så ja, Jag svimmade. Det var inte så hemskt när det väl hände, men efter ett tag kom paniken, jag började skaka och gråta och var i chocktillstånd. Fy fan.. Inte direkt det jag behövde just nu.. Men jag lyckades att åtminstone få i mig 3 pannkakor...


Har haft grym huvudvärk hela dagen och den har fortfarande inte släppt. Sitter just nu och kollar på nån film och ska väl ta lite glass och försöka stoppa i mig..

 

Riktiga depp-uppdateringar det har blivit ett tag nu.. men så äre..

Av fueb - 10 april 2013 16:25

Jag var ju inne hos tandläkaren vid 9.40, så nu ska dem äntligen verkligen börja ta tag i hur min tandställning ska bli och när jag ska få den. Nästa tid skulle bli i Maj o sen Juli.. Dock en aning surt, men iaf så är vi på rätt spår!

När jag kom hem la jag mig i soffan och somnade sedan i några timmar. Så nu ligger jag o kollar på tv med GRYM huvudvärk och är en aning illamående..
Mamma o syrran försöker göra pannkakor i köket, så vi får väl se om jag får i mig nåt..

Av fueb - 10 april 2013 00:10

Hej..
Var ju hemma idag o har sovit bort halva dagen o andra halvan spenderade jag i soffan framför tvn. Har haft sån grym huvudvärk hela dagen och har det fortfarande! Helt jävla slut i kroppen med feber och illamående..

Blir hemma imorn oxå, men måste upp tidigt för att åka till tandläkaren iaf ;s usch o blä ! Men vad gör man inte för att tänderna ska bli bra..
Även fast kroppen inte mår bra..

Just nu sitter jag och kollar på tv fortfarande men borde gå o sova snart..

Av fueb - 9 april 2013 00:53

Det här suger. Jag var sjuk hela jävla lovet plus en halv vecka innan det med förkylning. När den äntligen börjar släppa och jag går till skolan första dagen efter lovet åker jag hem efter andra lektionen för att jag var alldeles yr och spyfärdig, och så har jag feber oxå. Det känns inte som att något går speciellt bra för mig just nu..

Så jag blir hemma imorn/idag oxå dårå. Great...

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards