fueb

Alla inlägg under april 2013

Av fueb - 26 april 2013 07:33

Vaknar upp, mår skit illa, äter och sen när jag ska borsta tänderna kommer pappa o säger att han kan skjutsa in oss ist, tack o lov! Slipper stressa.
Har dessutom sovit väldigt oroligt och vaknat måååånga gånger, dock somna jag betydligt mycket tidigare än vad jag brukar... Men är skittrött, och måste genomlida denna fredag, sen är det HELG ! Inget speciellt med det egentligen..

Av fueb - 25 april 2013 20:52

Nu börjar det bli allt för mycket för att jag ska orka med :( åh, wää. 6 inlämningar, massa nationellaprov, musikteater, sjunga, min jävla rygg och annan skit :( ååh, kom hit o hjälp mig :(

Av fueb - 25 april 2013 00:09

Nyduschad med rakade ben och luktar jordgubb ligger jag nu nerbäddad i för tillfället världens mysigaste säng, det enda som saknas är du. Önskar att jag kunde få somna i din famn inatt..

Av fueb - 24 april 2013 00:19

Känner mig faktiskt ganska duktig idag.. Körde på på idrotten och sedan gymmet nu på kvällen. Pretty good.
Skolan gick ganska snabbt faktiskt, sista lektionen blev det typ inge av så vi beslöt oss för att gå hem o träna låttexter själva. Så kom hem rätt mycet tidigare än planerat, skönt! När jag kom hem la jag mig typ i sängen o tänkte o funderade..Vi åt, och sedan la jag mig i sängen igen och kollade ut över rummet och insåg att jag inte kunde ha det sådär längre.. Så jag beslöt mig faktiskt för att städa. Så mu ser det mycket bättre ut och blev mycket mysigare på en gång! Sedan åkte vi ju som sagt och tränade, helt slut i framförallt benen! Så otroligt skönt att jag får en liiiiten sovmorgon imorn iaf.. Fast sedan väntar Nationella Engelska, hör-och läsförståelse, yeeay, inte alls taggad :( Dock har vi bara en vanlig lektionen imorn och det är hemkunskap, sista lektionen. kan dock inte riktigt kalla det heller för en "vanlig" lektion, men så äre iaf.

Nu tror jag att jag ska läsa lite i HP boken eller försöka sova, Godnatt!

Av fueb - 22 april 2013 22:19

Yes, vilken dag asså..
Nä, det har inte hänt speciellt mycket, rep inför musikalen, hörförståelse, kollat nyheter. Efter skolan stannade jag o några tjejer kvar för att repa på låter tills på lördag då vi ska sjunga o spela inne på Nyckeln i Nyköping klockan 13.00 Kom och kolla vettja! :D

När jag kom hem åt vi pannkakor sedan somna jag nån timme i sängen. Vi åkte sedan och träna och handlade på vägen hem, så nu ska jag hoppa in i duschen, sedan träna repliker, dricka te o sedan soooovaaa.

Av fueb - 21 april 2013 19:54

jahaopp. Vad jar hänt idag då? Inte mycket inte.. Vaknade, duscha, åkte in till stan, kom hem och soolade, underbart skönt! Så nu har mamma, jag o syrran, precis varit ute på promenix med Bellis, en aning kyligt..

Funderar på vad jag ska hitta på nu.. Spela lite, eller plugga kanske...

Av fueb - 21 april 2013 00:29

vaknade upp vid 7 igår morse och insåg att jag somnat med lampa och kläder på. Sov dessutom skit dåligt..
Och självklart kommer pappa in i mitt rum i väcker mig vid 9-10 tiden, för att vi ska gå upp o gratta mammma.. När vi gjort det gick jag och la mig igen, med kläder på, igen..
Vaknade några timmar senare o då hade resten av familjen bestämt att vi skulle åka till femöre och ta med lite fika, så det gjorde vi. Superfint väder, sol och värme ! och en underbar natur!
När vi kom hem åt vi oxfile och potatishalvor. Ett bra tag Efter det kolla vi på film Red dawn, faktiskt ganska bra. Och nu vet jag inte vad jag ska göra, sova? Lägga mig i sängen o kolla på tv? Läsa? Hittar nog på nåt..

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards