fueb

Alla inlägg under april 2013

Av fueb - 8 april 2013 02:13

Första gången på ett bra tag som jag faktiskt börjar bli riktigt trött, hoppas jag slipper mardrömmarna inatt bara..

Av fueb - 7 april 2013 02:15

Okej det blev inte riktigt Som jag tänkt mig.. Jag låg kvar I sängen ett bra tag efter att jag bloggat Imorse. Klev upp väldigt sent, gjorde mig iordning och Sedan åkte vi ut till mormor. Det blev en 3 rätters middag, fin fint. vi blev kvar rätt länge, men åkte sedan hem för att pappa Ska upp tidigt Och Jobba. Just nu sitter Syrran Och Jag Och kollar på någon film Som går på tVn, Ska nog Strax Sova tror jag.

?

Av fueb - 6 april 2013 13:24

God morgon ! Eller inte . . .

ligger iaf fortfarande i sängen Och vet inte var t jag ska ta vägen..
senare under dagen framåt eftermiddagen/ Kvällen Skulle Mormor komma och hämta upp Oss för att vi sedan Ska bli bjudna på middag ute hos dem. Hoppas det blir mysigt.. Nu kanske jag Ska hitta på något att göra typ kolla på how l met your Mother, the big bang theory eller kanske passa på att städa mitt rum,hmm... vi får Se. jag hör förmodligen av mig Senare! Adios.?

Av fueb - 6 april 2013 02:50

Jag har nu legat i sängen OchKollat på ett gäng "how I met your mother" avsnitt, i ett tag nu.. Och Jag Saknar dig absolut inte mindre.. Nej nu Ska Jag försöka sova..Hoppas du har det bra och kul..

Godnatt. Jag hör av mig senare under dagen. sov så gott !

Av fueb - 6 april 2013 01:10

Klockan är 10 över Ett Och Jag antar att du fortfarande är vaken...

Av fueb - 5 april 2013 23:53

Vad fan ska jag ta mig till ?! Det har snart gått 9 dagar nu och du kan inte förstå hur mycket jag saknar dig.. !?

Av fueb - 5 april 2013 22:06

Jag klarade mig imorse. Kom upp, duschade, åt o så klar! Tog ap lång tid att åka dit vi skulle, blev dessutom åksjuk på dem där dåliga vägarna ;s Men "kursen" var jättebra! Eller jag lärde mig en hel del, och fick mycket bra tips!

När vi kom hem lagade syrran och jag mat, hela familjen åt och sedan åkte vi ut till farmor som fyller 67 år idag. Jag har världens härligaste farfar, hahah!

så nu är vi hemma och hela familjen sitter och häckar framför datorer och tvn. Får väl se om det kanske blir nån film? :) höres senare!

Av fueb - 5 april 2013 01:42

Jag kan absolut inte påstå att jag är smart.. Vi ska åka senast halv 12, och jag ska hinna duscha o fixa innan vi ska åka, och jag sover inte ännu?!
Men jag hostar ju så jävla mycket och kan knappt andas :(

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards