fueb

Alla inlägg under maj 2013

Av fueb - 7 maj 2013 16:18

Vilket väder vi har fått! :D helt underbart! Tror jag ska byta om och gå ut och sola ett tag.

Hade matte NP idag, det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå..även fast jag vet redan nu att jag har några fel, så är jag ändå hyfsat nöjd :) sedan hade vi sjukt många lektioner. Dock fick vi skippa Kemin så vi hade musik på en gång, så vi skulle få gå hem tidigare, men mycket tidigare blev det inte direkt.. Åkte världens varmaste buss hem! Så nu ska jag gå ut och bli brun!

#

Av fueb - 6 maj 2013 23:50

Jag känner mig som en bebis igen, ligger i sängen i en för stor lila OnePiece och mys-fluff-strumpor. Har inte haft onepiecen på typ ett halvår ;o så kände att var dags nu :3

Vilket underbart härligt väder det har varit de senaste dagarna! Tyvärr missade jag en del av det på grund av att jag var inne på Tessin i drygt 4 timmar igår, med repetitioner och dansuppvisning, kändes som att det gick hyfsat bra faktiskt :)

Idag har det varit otroligt varmt och skönt oxå. det var fan kallare inne i skolan än va det var ute.. Så jag har gått runt och frusit hela dagen och kollat ut på solen. Rätt chilldag har det varit. Kom hem runt halv 4, gick ut och solade och spelade gitarr i det underbara vädret. Sedan åt vi kyckling, däreftet drog pappa och jag in till stan för ett möte inför klassresan. Väl hemma pluggade jag matte och kollade liiite på tv. Har äckliga Nationella i Matte imorn ;s hade ju det muntliga i fredags, så nu blire 2 andra delar, skriftligt imorn under 80 minuters tid, tillåt mig att gråta :'( aja det går som det går..

Nu har jag blivit skittrött och ögonen orkar inte hålla sig öppna, så nu säger jag godnatt! Och lycka till alla som gör NP imorn!

Av fueb - 5 maj 2013 02:48

Asså jag förstår inte varför jag fortfarande är vaken, jag ska lixom uppvid halv 8 och sedan dansa några timmar..borde sova! Men jag har så grymt ont i ryggen och tänker alldeles för mycket..

Av fueb - 4 maj 2013 22:19

Vaknade upp, tog en dusch, åt och sedan åkte syrran jag och pappa till norrköping för att hitta lite kläder till dansuppvisningen som äger rum imorgon. Hittade det jag behövde och fick dessutom med mig ytterliggare 2 tröjor, Halo 3 till Xbox 360 plus ett par röda fake-Converse med mig hem. Fina grejer. Vi stannade på McDonads och åt på vägen hem. Kom hem ett litet tag sedan åkte vi ocj lämnade syrran hos hennes kompis. När vi kom hem igen bestämde jag, mamma och pappa oss för att gå på en preomenad med Bella så det gjorde vi.Helt underbart väder! Lite synd att det har blåst så mycket bara.

Just nu kollar mamma och jag på tv, Charlie's änglar, och pappa kollar självklart på Hockey... Jag skulle hellre vilja spela, men skulle vilja ha nån att spela med.. Mitt liv är så värdelöst.

Av fueb - 4 maj 2013 00:41

Ögonen börjar bli dödligt tunga så jag tänker sova nu, även fast du inte är här.. Och helt otroligt nog tänker jag stänga av mobilen över natten!

Go natt.

Av fueb - 4 maj 2013 00:37

I vanliga fall skulle du ha legat i sängen och väntat på mig just nu, men du ligger inte här..

Av fueb - 3 maj 2013 21:22

Mitt jävla liv är helt fuckat.

Av fueb - 3 maj 2013 15:58

skolan rullade på som vanligt, har inget roligt att berätta om det. Kom hem vid halv 4 och nu ligger jag på sängen och lyssnar på musik och messar lite. Klarar inte av tystnaden. Det är så ensamt och tyst. Klarar inte av det.

Ska väl strax rycka upp mig lite o städa rummet och dammsuga huset, vad gör man inte när man är så ensam som mig??

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards