fueb

Alla inlägg under maj 2013

Av fueb - 17 maj 2013 00:01

När varken jag eller syrran ska till skolan imorn, passar hela familjen på att först kolla på ett avsnitt av Game oh thrones och sedan ska vi kolla på Arrow. Plus att jag äter popcorn till, asså popcorn, så jävla underbart !! Vita fluffiga små moln.        

Av fueb - 16 maj 2013 23:53

Körde lite Yolo förut. Efter maten åkte vi ut till mormor i solskenet. Dem hade poolen öppen, så gissa vad jag gjorde?Jo jag badade ! :D genomförkyld, men det var ju 28 grader i vattnet, så äsch, jag överlever.

Av fueb - 16 maj 2013 16:29


Just some Summer inspiration    (weHeartIt)

Av fueb - 16 maj 2013 12:50

Jarrå då var det avklarat! Det gick väl hyfsat, vet att jag har fel på en hel del, men hoppas på ett E åtminstone. Jag var med på slöjden dessutom, och det var välbehövligt! Hann göra en hel del!

Så nu är jag hemma och ska steka pannkakor till pappa, mig och syrran ^^

Jag kan knappt prata ibland, tappar rösten :( jävla skitförkylning!

Av fueb - 15 maj 2013 20:31

Varm oboy med grädde plus att spela Mw3 Live såhär på kvällskvisten med syrran är inte så fel, även fast man är sjuk.Ska väl snart ta och hoppa in i duschen för att sedan sova. Måste nämligen till skolan ett tag imorn för att göra sista matte Np, det är absolut sista np överlag i 9an. Plus att jag måste vara med på slöjdlektionen. Sen ska jag gå hem (eller bli hämtad) och försöka bli frisk..

Av fueb - 15 maj 2013 11:15

Nu fick jag verkligen ett rus av att jag saknar sommaren. Förra sommarlovet var bäst! Fick spendera tid med de bästa människorna jag vet, var uppe sent på nätterna med underbara människor, solade, badade, åt glass, kunde gå ute i shorts och linne gjorde allt som hör till sommaren!

Så snälla sommaren, skynda på, alla saknar dig och behöver dig!!

Av fueb - 15 maj 2013 11:11

Godmorgon på er alla fina läsare!

Ledig idag, och mår inte speciellt bättre. Får se vad jag orkar med idag.. Vaknade precis, så ska väl för det första äta lite frukost. Syrran är i skolan eftersom att det är deras årskurs som visar de "nya 7orna" runt på skolan. Huhu och jag får vara hemma ^^ Fast vi är "lediga" för att kunna samla in minst 100 kr var, som ska gå till en by i Guatemala, det är väldigt fint.

Jag vaknade av mina härliga grannar som klipper gräset -.- Förr om åren kunde dem börja klippa gräset vid 7-8 på morgonen, man ba Hallå ?! Ni har faktiskt grannar som försöker sova!?

Eftersom att syrran är i skolan och mamma och pappa jobbar inte idag och jag är ledig, så får jag liiite egentid med dem och Bella..

Av fueb - 14 maj 2013 19:38

Jag kan inte riktigt förstå att det just idag är prick en månad kvar i skolan. Absolut sista månaden i 9an. Sista månaden med min underbara klass och ett gäng härliga lärare som man har träffat och spenderat otroligt mycket tid tillsammans med i snart 3 års tid. Snart ska vi skiljas åt, börja på olika skolor, träffa nya vänner och vissa kanske rent av flyttar. Fy, man blir så deppig bara av att tänka på det, kommer sakna alla så otroligt mycket!

Men som tur är så händer otroligt mycket roliga saker denna sista månad med fina klassen. Så jag ska passa på att njuta av den sista tiden tillsammans.

Men samtidigt äre otroligt skönt att det ska bli sommarlov då vi slipper all skolpress och all skit. Man kan bara vara och slippa tänka på allt. Chill Pill !

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards