fueb

Alla inlägg under maj 2013

Av fueb - 21 maj 2013 15:35

Okej, tur i oturen att åskan sluta..om den fortsatt hade vi sluppit att gå 1 mil i blöt och lerig terräng, med regn och riktigt kvav luft. Så efter den där milen vi gick har jag nu omkring 3 blåsor, fryser och är så sjukt trött. Ligger i sängen o halvsover, hittar absolut INGEN ork till att plugga :( Men jag måste verkligen.. Det får bli när pappa kommer hem..

Nu funderar jag på att hoppa in i duschen och sedan byta om till myskläder..

Av fueb - 21 maj 2013 07:27

Haha mitt liv är över, det spöregnar, och världens jävla åska, och vi ska ha friluftsdag och gå 5 km?!

Glöm det säger jag, jag totalvägrar.
Vaknade av världens jävla smäll. Jag brukar inte bli rädd för åska i vanliga fall, men nu, jag har fan ont i magen !
Önskar att någon fin pöjk skulle kunna hålla mig sällskap...

Av fueb - 20 maj 2013 18:52

Hej på er! Vilken sjukt varm dag det har varit idag! Just därför har jag solat enda sedan typ runt 5 tiden då jag kom hem från stan, tills nu, tänker inte sluta fören solen är helt borta. Då ska jag gå in, hitta på någe o äta och sedan plugga lite. Ligger just nu dessutom och skypar med Antonini.


Imorn äre dags för ''friluftsdag'' med klassen, så vi ska gå bort till ryssbergen, vara där ett tag och typ sen gå hem?

Hoppas det inte regnar, hoppas på fint väder men inte fööör varmt. Slutar typ senast 13.30, fett chiiill !

Fast måste sedan hem och plugga :'(


Funderar på att träna lite hemma nu när pappa ändå jobbar eftermiddag.. hmm...  


Av fueb - 20 maj 2013 02:25

Hej! När jag ändå inte har somnat ännu så tänkte jag passa på att skriva ett litet inlägg iaf.

Blev ingen mer uppdatering under dagen. Kom ut till mormor runt 3-4, fika lite, hoppade sedan i poolen och badade med småungarna, blev både dränkt och klängd på.. Vi klev upp efter nån timme, då var det så jävla kallt i luften så jag trodde jag skulle dö! Bytte om o fixa lite, umgicks med mina saknade kusiner, sedan åt vi middag och pratade och skrattade en del. Så otroligt fina är dem! Älskar er <3
När jag kom hem vare dags för plugg..det gick ju lite sisådär... Men pluggandet fortsätter idag och resten av veckan.. -.-

Åh jag är så korkad! Jag borde sovit för flera timmar sedan, men när jag pluggat "klart" hade mamma precis börjat kolla på serien "The walking dead", första avsnittet, och tror ni inte att jag oxå fastnar vid tvn då? Jorå, så är det.. Så nu ska jag försöka sova och orka med morgondagen..

Av fueb - 19 maj 2013 12:21

Godmorgon på er! Ligger fortfarande kvar i sängen som vilken latmask jag är. Haha. Ska nog ta och kliva upp och göra mig i ordning så att vi kan dra ut till mormor ett tag, där mina kusiner är :) Förhoppningsvis blir det lite bad då oxå ;)


Hör av mig senare! Ciao

Av fueb - 18 maj 2013 22:48

Jag kan känna den där nervösa känslan även fast det inte gäller ett "risky text", det kan vara något så enkelt som ett "Hej", och man är rädd för att man inte kommer få något svar tillbaka..

Av fueb - 18 maj 2013 22:00

Tjenare på er! Vad har ni för er? Här hemma sitter vi iaf och kollar på Esc, som varje år ;) det är ju helt urflippat, haha. Men det är ju en tradition, så atte.. ;)

Av fueb - 18 maj 2013 13:21

"don't forget to smile"
Hur ska jag ens kunna le med mitt liv.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards