fueb

Alla inlägg under maj 2013

Av fueb - 1 maj 2013 22:34

Vaknade upp väldigt tidigt för att vara mig, en ledig dag, redan vid 10. Såg på mobilen att jag fått ett efterlängtat sms. Fixade mig, och drog sedan iväg för att träffa personen som betyder mest för mig. Det blev ju som det blev..Jag har ingen värld kvar, allt känns bara så konstigt och fel. Det känns inte rätt. Speciellt inte än. Det har bränt på kinderna hela dagen, och det tog aldrig slut..


1 &1/2 år.

Av fueb - 1 maj 2013 22:23

Jahadå, igår vare ju valborg dårå men innan vare skola.. Slutade vid halv 4 fick skjuts hem, stressade runt hemma för att hitta kläder, duschade, sminkade mig och fixade. Kom till Mikkis vid halv 7 för att spendera kvällen/ natten med tjejerna. När vi kom dit åt vi Kyckling och potatisklyftor till middag och pannacotta till eftrrätt, pratade och skrattade. Vi tog oss ner till vallarna vid halv 9, typ inte en kotte där, så vi gick till hamnen och tråk-chillade ett tag. Sedan drog vi ner på stan igen för att möta upp 2 grabbar och hängde med dem hela kvällen/natten, ute bland alla fulla, fula människor på gatorna i lilla Nyköping. Vi skrattade en hel del och det var kul att träffa folk. Dock var det jävligt kallt, med tanke på att vi var ute till efter tolv, så vi hade varit ute i flera timmar i sträck, men värt det!
Jag åkte sedan hem runt halv 1 och frös som ett piggsvin. Somnade lite halvt i soffan och gick sedan o la mig.

Trevlig och rolig valborg blev det iaf!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards