fueb

Alla inlägg under maj 2013

Av fueb - 11 maj 2013 23:36

Efter vi ätit middag satte sig syrran och jag oss för att spela, Mw3 Live :3 ibörjan gick det SKITDÅLIGT! Men efter ett tag började jag komma in i det och det gick hyfsat bra, yeeaay! Jag är så glad att du ledde in mig på det här<3
Efter nån timma kom pappa tillbaka från grannarna med Bella så då gick vi ut på en promenix, när vi kom tillbaka fortsatte vi att spela ett tag, och nu ska vi kolla på ett avsnitt av arrow och sedan Game of thrones.

Fy jag måste få komma iväg och träna snart igen :s Men halsen är emot mig :(

Av fueb - 11 maj 2013 17:17

Sååå trött!! Har varit i full gång både igår och idag, med lite sömn om nätterna.. Idag for vi in till Oxelömarknaden, där jag mötte upp Emelie och Ebba. Vi hängde mest vid karusellerna. Jävlar vad mycket folk, en del som jag även inte ville se/träffa.. Mot slutet gick jag ett tag med Syrran och pappa, då köpte vi ett par godisremmar och jag fick även med mig världens sötaste mobilskal hem, Ior ^^ (som ni ser på bilden där uppe)

Det känns verkligen inte som lördag. Och jag kan inte ens njuta av att det är helg. Jag lever i kaos, mitt liv är kaos, asså fuck.

Av fueb - 11 maj 2013 01:13

Fy fan vad sur jag blir ! Hade skrivit ett skit långt inlägg och vad händer? Jo app-jäveln hänger sig! Gå och dö skit app!!

Av fueb - 10 maj 2013 16:43

Ååh det här är så typiskt mig. Jag är utelåst för tredje gången på en månad nu -.- har varit på stan hela dagen med Ebba, fick inte med mig något hem förutom ömma fötter och en grymt skadad rygg.. Kommer hem och igen är hemma ?! Seiöst -.- så nu ligger jag i solen och väntar på att min "familj" ska komma hem -.-

Av fueb - 10 maj 2013 09:02

Godmorgon! Nu är det bara att kliva upp och duscha, äta, fixa mig och sedan dra till bussen för att gå på stan med Ebba ett tag. Ska försöka leta lite efter avslutningsklänning och lite annat som jag "behöver" (eller vill ha, haha). Som vanligt, så sov jag väldigt dåligt under natten, så vi får väl se hur bra jag kommer må under dagen.. Börjar få ont i halsen, inte bra! Blir nog att dricka te till frukost.

Men nu måste jag dra, hörs senare!

Av fueb - 9 maj 2013 16:52

Hej på er! Har inte bloggat på ett tag nu, men jag ska berätta om gårdagen o sådär.

Hade en äcklig hör-övning i spanskan igår, gick iaf bättre än förväntat. Läsförståelsen väntar om några veckor.. Hade redovisning i hkk, det gick väl hyfsat det oxå. Pappa kom och hämta oss efter skolan, var hemma ett litet tag och sedan drog hela familjen upp till stockholm. Fy fan vilka bilköer det var! Vi släppte av syrran och mamma nära friendsarena, eftersom att dem skulle på 1D konserten. pappa o jag bestämde oss då för att leta upp en bio. Vi kom till bion 17.55 och bion började 18.00, men vi hann! Så vi satt i en varsin stol med 3D glasögon på oss i 2 timmar och njöt av filmen. Vi såg Iron Man 3D, så jävla grym!! Så värd pengarna! Sedan gick pappa och jag runt på stockholms gator i typ en halvtimme, dötrist och kyligt. Sen satt vi i bilen i ungefär 2-3 timmar och väntade på de andra 2. Vi var inte hemma fören runt 1. Då var det jävligt skönt att få sova!

Idag var vi ute hos mormor och hämtade vovvsan, passade då på och sola och fota en del. Så grymt varmt det har varit idag! Så nu spöregnar det och åskar. Underbar dag :3 Måste nu städa huset och sen vill jag träna och spela!

Av fueb - 8 maj 2013 00:30

Antar att det inte är någosn som läser detta just nu, så jag säger godmorgon till er ist!

Ska läsa genom hkk några gånger och sedan sova, kommer nog bara orka läsa den 1 gång...ZZzzZzZzzZzzZZz..
Natti!

Av fueb - 7 maj 2013 19:43

Hjälp det här var längesen! Sitter just nu vid datorn och försöker skriva klart hkk arbetet som vi ska redovisa imorn, ooppss... Helt. Jävla. Hemskt!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards