fueb

Alla inlägg under maj 2013

Av fueb - 14 maj 2013 18:11

Sooo yeah, this is me. I'm stuck. I can't escape. Ironic...

Av fueb - 14 maj 2013 13:00

Jorå så atte...är nu hemma efter 3 lektioner i skolan. Spanska läsförståelsen gick nog helt ok faktiskt, får hoppas på att jag iaf blir godkänd.

Ligger just nu i sängen och mår sådär.. Funderar på att antingen sova ett litet tag eller typ lyssna på musik eller något liknande.

Av fueb - 14 maj 2013 07:08

Det här är helt sjukt, kan jag aldrig få må någorlunda bra? Vaknar upp och kan inte andas, huvudvärk och mår grymt illa. Men jag ska till skolan, måste till skolan, ska göra Spanska läsförståelse. Sen får vi se hur jag mår.
Godmorgon och ha en bra dag!

Av fueb - 13 maj 2013 23:41

usch o blä, kan knappt andas för att jag håller på att bli så täppt, har sån här grym förkylningshuvudvärk och är så otroligt sjukt trött. Så ska gå o borsta tänderna nu och sedan krypa ner i min ensamma säng och försöka sova. Får se hur mycket av morgondagen jag orkar med..

Good Night!

Av fueb - 13 maj 2013 17:08

Fy fan, nu tar skolan livet av mig på riktigt, det är så sjukt mycket just nu. Omkring 5 inlämningar plus redovisnigar muntligt, massa rep inför musikteatern, det känns som att jag har glömt nåt.. Men dessutom måste jag försöka klara av mitt liv utanför skolan. Som sagt blir det sjukt mycket för en 16-åring, men jag försöker så gott jag kan och det går väl hyfsat ändå.


Imorgon blire skola som vanligt och sedan hem och plugga antar jag, slutar även sent så kommer vara helt slut. Som tur är så är vi ''lediga'' på onsdag. Ska väl fortsätta plugga ett tag till nu, hörs senare!

Av fueb - 12 maj 2013 23:50

Det enda jag har gjort idag är sovit, dragit mig i sängen, tänkt, filosoferat, speeelat och ändrat lite grejer på bloggen. Borde kanske ha pluggat, men det tar jag nån annan dag :) Thats my life..haha..

Imorn äre måndag igen ,jippie..:(
Får skjuts så lite sovmorgon blire. Vi ska även ta skolfoto för avslutningskatalogen, som alla Nior kan köpa. Kommer se ut som en apa eller nåt.. Skönt äre dock att vi förmodligen missar lite av någon lektion tack vare fotot. Dessutom slutar vi tidigt :)

Ska fixa lite och sedan gå och sova, Natti natt.

Av fueb - 12 maj 2013 13:07

Åh gud vad det här var mysigt, ligger i sängen och hör regnet ösa ner utanför :3

Orkar inte kliva upp. Det enda som väntar där är plugg och ett helvete. Så jag ligger nog kvar ett tag till och tänker på allt. Det är mycket ensamt även fast jag har Ior och alla gosedjur, men det kan aldrig ersätta dig. Jag börjar fundera på vad jag finns i världen för.. Varför finns ens världen? Vad är meningen med allt? Finns det ens någon mening? Jag önskar att det vore enkelt.

Av fueb - 12 maj 2013 01:41

Har haft en hyfsat bra dag men slutet kunde vara lite bättre, att somna själv i en 120 säng är inte det bästa som finns.. :(( Speciellt inte när saknaden är stor..

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards