fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 30 mars 2013 03:42

Jisses vad ont i ryggen jag har! Någon som kan vara gullig att massera mig??
Har städat i flera timmar nu och det väntas ännu mera städning om några få timmar till... Så jag borde försöka sova lite nu så jag orkar med helgen.

Godnatt !

Av fueb - 29 mars 2013 22:39

Så då har vi ätit och kollat på lets dance, hon är ju ubderbar den där Maria Montazami! Sitter just nu och kollar efter några fina skal till min Samsung galaxy s2, någon som kan tipsa om bra sidor att kolla på? :) det skulle uppskattas!

Nu tror jag att mamma, jag och syrran ska sätta på musik på högsta volym och städa, "Party" haha ;)

Av fueb - 29 mars 2013 19:30

Har lite mysigt med mamma nu ett tag framför tv och kollar på Percy Jackson som går på 6an och dricker te med honung i. Absolut hatar att vara förkyld ! Efter detta blire väl att laga mat så den är klar tills pappa vaknar, Tacos ? Får väl se om man hinner titta lite på lets dance oxå, innan man måste städa.. idag har jag hunnit med två promenader och sedan bara kollat på tv. Jag ska försöka värma mig nu. vi hörs senare!

Av fueb - 29 mars 2013 13:12

Jag önskade ju att jag skulle få sova gott, det kan jag tala om för er att det har jag inte gjort. Jag har sovit så otroligt oroligt, och vaknat upp av att jag har ont i magen och varit orolig.

Idag ska jag väl fortsätta städa och försöka varva ner och sansa mig.

Av fueb - 29 mars 2013 00:57

Efter en dag som har bestått av städning, Harry Potter, promenader, rinnande näsa, lite tårar och messande, tänker jag nu gå och sova och hoppas på åtminstone lite sömn.

Av fueb - 28 mars 2013 22:48

Efter en jobbig dag i sjukhetens namn och varit hemma och stödat ich tagit det lugnt, sitter nu mamma, jag, syrran och bella o kollar på Harry Potter och de vises sten, medans jag o syrran äter glass. Mys ! Allt för att få tankarna på bättre vägar.

Av fueb - 28 mars 2013 13:27

När kag klev upp förut satte jag mig på golvet och gosade med Bella tills mamma kom ner. Vi pratade lite, gick ut på en promenix med Bella. Mamma drog in till stan vid 1 för att träna, så nu sitter jag själv i köket äter min frukost som består av 2 ägg och lyssnar på musik. Ska äta upp och sedan fortsätta fixa med tvätten, damma och städa vidare...

Av fueb - 28 mars 2013 09:58

Godmorgon, jag förstår inte att jag vakna för typ 40 minuter sedan, jag skulle ju sova ut idag.. Fast såhär bra har jag inte sovit på typ flera nätter, dock att jag jar vaknat några gånger och inte kunnat andas på grund av att jag är så täppt i näsan. Det var nog bra att jag stannade hemma idag i alla fall.

Jaa, eftersom jag inte kan sova, kan jag ju kliva upp och FÖRSÖKA stoppa i mig lite frukost och sedan städa en del.
Min fina syssling Amanda kommer till oss på söndag för typ en liten familjeträff, Amanda och hennes mamma, min faster med familj och sedan min familj. Dessutom tror jag att Amanda och hennes mamma skulle sova hos oss till på måndag. Det kan nog behövas lite annat sälskap ett tag..

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards