fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 19 mars 2013 18:11

Jag ligger i sängen i mitt mörka rum. Det enda som lyser är den röda lampan där borta. Jag kollar ut genom fönstret och ser alla vita flingor virvla omkring i luften innan dem tillslut landar mjukt på marken.

Av fueb - 19 mars 2013 13:11

Mattematik vare ja!
Vad gör man om man inte orkar jobba matte? Jo man bloggar!:D

Hade fysik np förut i 75x2 minuter, fy fan asså... Det gick väl sådär.. Har fysiklabben nästa vecka tror jag, fuck...
När man talar om trollen, nu blire fysik/biologi. 2 och en halv timme kvar sen slutar vi skolan, ytterligare en timme till sen är jag hemma! Godnatt vi hörs senare

Av fueb - 18 mars 2013 20:21

Precis varit och handlat lite till imorn eftersom vi har Np Fysik imorn...
Så nu tänker jag ta en varm dusch, och sedan måste jag tyvärr fortsätta plugga ett tag till, sen skiter jag i skiten!

Av fueb - 18 mars 2013 19:26

Åh fy fan vad jag är trött!

Klarad mig genom skolan med nöd och näppe. Tog 14.50 bussen hem sen satte jag mig med fysiken och har hållit på med den i flera timmar, så äckligt trött just nu. Skjut mig. Jag är dessutom inte färdig. Jävla nationella. Kommer gå skit, men men ,kan iaf säga att jag försökte...

Av fueb - 18 mars 2013 08:08

Klockan är för fan bara tio i åtta och är redan på bt, jag börjar bli riktigt trött på bussar som kommer för tidigt, för sent och dem som inte kommer alls!

Av fueb - 18 mars 2013 00:23

Av fueb - 17 mars 2013 21:31

Eftersom att det är söndag och man blir väldigt ledsen när man inser att man måste gå till skolan imorn och sedan fortsätta gå dit i 4 dagar till, så sitter jag just nu och äter vanilj/jordgubbs glass med nonstops på och dricker jordgubb-lime cider och kollar på spårlöst ^^

Imorn blire först skola till 14.20 sedan ta sig hem så snabbt som möjligt och sätta sig och fortsätta med fysikpluggandet :'( typ, kill me! :'''((

Ne, nu ska jag äta och dricka upp, hoppa in i duschen och sedan försöka gå och lägga mig i skaplig tid...
Så jag säger godnatt!

Av fueb - 17 mars 2013 17:23

Hejsan!
Sov typ bort halva dagen, och klev upp vid 2, åt lite frukost och kolla på tv, efter det tog jag fram fysiken och började plugga. Efter ett tag tröttna jag, så just nu försöker syrran och jag rensa i min garderob ^^

Igår vaknade jag upp brevid den finaste personen jag vet, min pojkvän. vi klev upp och han gjorde frukost åt oss. Efter frukosten spelade jag, älskling och hans brorsa poker, eller dem försökte lära mig.. Sen spela vi ett Harry Potter spel. efter det gick älskling och jag en promenad med deras vovve Gizmo och pratade en del. När vi kom tillbaka satte vi 3 oss och kollade på "this means war" och åt baconmackor, riktigt rolig film och goda mackor :3

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards