fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 17 mars 2013 00:50

Av fueb - 15 mars 2013 21:12

Hejsan!

Sitter just nu och kollar på gladiatorerna med älskling och hans brorsa. När jag kom hit öppna han sina paket från mig och min familj; en bok, 2 linnen, en orange långärmad tröja, kallingar och choklad ^^

Ett par timmar senare fika vi lite o nu sitter vi ju som sagt här.
Spenderar även natten här ^^

Av fueb - 15 mars 2013 17:38

hej! Rolig dag idag va?
Äntligen fredag ! Och idag fyller min kära pojkvän hela 16 år !<3 så nu sitter jag i bilen på väg till honom efter ett jädra massa stressande!

Skoldagen var rätt rolig faktiskt :)
Imorn åker min fina Emelie till London, inte avundsjuk alls asså... *host* :(

Av fueb - 15 mars 2013 07:27

Tjenixen, sitter nu och borstar tänderna, när jag i vanliga fall skulle ha gått till bussen vid den här tiden. Men jag har en så snäll pappa så han kunde skjutsa in oss ist ^^

Av fueb - 14 mars 2013 19:11

Hallojsan!

Haft en bra dag? Det har jag i allafall :)
Somnade nästan på svenskan, rolig idrott, fick dessutom sluta skolan tio minuter tidigare, inte mycket kanske, men tillräckligt för att hinna med bussen ner till stan för att möta upp min prins. Vi gick hem till deras lägenhet och var där tills jag skulle hem vid kvart över fyra. Åh, vad jag älskar den där killen. Min pojkvän.

Efter att pappa hämtat upp mig åkte vi o handla och när vi kom hem lagade vi tacos, så nu har jag nyligen ätit.
Så ska väl ta och plugga fysik och slå in some stuff to my love, med tanke på att han fyller imorgon ^^

Av fueb - 13 mars 2013 18:03

Hejsan.

Ganska så seg dag, det har varit idag asså..traggla mig genom skolan, sista lektionen, hemkunskapen blev lite misslyckad.. Jag jobbade med Osxar och så skulle vi göra en sås till lasagnen och självklart lyckades vi bränna mjölken, så hela lasagnen fick en redig bi-smak av bränt, euw ;s så jag åt av både ebbas och av idas i stället ^^ efter skolan kom mamma och hämtade mig, så åkte vi ner på stan. Lyckades bli klar med de till älsklingen min och gullig som min morär fick jag även en neon-grön bikini, Typ AWESOME ! ^°^

Så när jag kom hem börja vi städa, pappa var redan i full gång med det på övervåningen, så det var bara att sätta fart o städa rummet. Inte klar ännu... :(

Av fueb - 12 mars 2013 22:44

Okej, nu säger jag godnatt. Ochjag hoppas att jag sover bättre inatt än vad jag brukar göra..

Sov så gott!

Av fueb - 12 mars 2013 19:06

Hejsan! Överlevde skolan med nöd och näppe. Efter skolan irra jag runt på stan med pappa o syrran ett bra tag, för att hitta födelsedagspresent till min kära pojkvän som fyller på fredag.

Usch o blä, så sjukt trött ! Och jättehungrig nu.. Väntar på att maten ska bli klar ,så ska väl passa på att plugga fysik tills det är klart.

Jag hör av mig sen

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards