fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 27 mars 2013 23:49

Jaa ni vad ska man säga? sjukt jobbig start på dagen men det blev mycket bättre framåt kvällen!

Fortfarande jobbigt, men samtidigt mår jag mycket bättre och är gladare. Kommer kännas rätt tomt ett tag framöver ... Men det skulle förändras.

Jag blir hemma från skolan imorn, har knappt sovit under 2 nätter nu, och knappt ätit nåt på 3 dagar, börjar bli lite förkyld oxå, så det känns bättre att vara hemma och tare lugnt och bli frisk.

Sitter och kollar på tv just nu, och för en gångs skull är jag trött, det har inte hänt på några kvällar nu... Så ska försöka gå och sova och sova ut imorn..

Av fueb - 26 mars 2013 23:39

Okej,vad har hänt idag då..?

Som många nog har sett på facebook idag, har inte min dag varit någe bra alls.. Var i skolan tiden av 2 lektioner, men var inte med på någon av dem. Jag åkte hem efter lunchen. Jag klarade verkligen inte av att vara kvar. När jag kom hem gick syrran, jag, mamma och Bella ut på promenad, på skönt att få komma ut i värmen som var då och andas o rensa tankarna en aning.. När pappa kom hem åkte pappa och jag in till stan för att hitta en present. Så sjukt jobbigt att gå där på stan och se allt som kopplar tillbaka till dig.. Vi köpte sedan med mcdonalds mat hem. jag har knappt ätit på 2 dagar, en halv macka till frukost ynka lite till lunch o så... Pressade i mig maten och sen skulle pappa och jag o träna,men det var alldeles för myclet folk,så vi åkte in till stan för att kolla på ett gym där, men där var det mycket mera folk, så vi tog en runda genom stan. Allt för att ta längre tid på oss innan vi kom hem. När vi kom hem gick hela familjen ut på en ganska lång, men oerhört skön promenad. Så nu ska jag slå in paketet, duscha, prata lite med mamma och sen försöka sova.. Har en liten sovmorgon imorn oxå, innan fysikLabben.

Ja, jag har gråtit mig genom dagen och jag är helt förstörd och borta.

Av fueb - 25 mars 2013 15:53

Hejsan!

Vad ska jag berätta om denna dag nu då? Jo, jag var i skolan förut, det var väl inget speciellt med det. Pappa hämta upp oss, vi handla lämna av ida och Emelie hos sig och nu är jag hemma. Idag är det ju våffeldagen, så det blir våfflor till mat idag ^^ lovely!

Av fueb - 25 mars 2013 07:10

Fy tusan, så kallt och trött. Låt mig bara få somna om...y

Av fueb - 24 mars 2013 22:43

Vaknade runt tjugo i tolv, skulle egentligen ha vaknat vid 10... Så fick skynda mig lite extra med att duscha o äta o så. Kom ut till älskling vid halv 2, vi gjorde inte speciellt mycket, var ute, var inne, pratade med åsa, pratade med varandra, spelade lite på datorn, blev nästan ihjäl kittlad och fick kramar..

Nu ska jag strax sova !
Så godnatt

Av fueb - 24 mars 2013 00:12

Av fueb - 23 mars 2013 11:55

Av fueb - 23 mars 2013 02:35

Sitter i sängen och äter popcorn i min ensamhet...

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards