fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 3 mars 2013 17:25

Jag har faktiskt gjort en del idag, pluggat Fysik och lite kemi, städat rummet och fixat lite med tvätten. Så nu ska jag hitta på nåt annat att göra tills syrran är klar med sina läxor och så, och sen ska vi kanske spela lite Mw3 :)

Av fueb - 3 mars 2013 13:36

Hej!
Har inte gjort någonting idag än så länge .. Ska väl ta lite frukost och sedan typ fortsätta med gårdagens plugg, städa och kanske baka lite. Och så får vi se om det blir någon träning ikväll :)

Av fueb - 3 mars 2013 02:35

Hej!
Fortfarande vaken och kollar nu på filmen Halo 4 forward unto daw, den enda som sover är vovvsen. Börjar dock bli ganska så trött och frusen, får se hur länge till jag orkar va vaken..

Det är typ storm ute dessutom, det blåser skit mycket. Men det är väldigt mysigt att veta att det är skit väder ute och samtidigt få ligga i en varm, mysig säng med den man älskar, sorgligt nog är han inte här.. :( så inatt får jag somna till stormen själv..

Av fueb - 2 mars 2013 23:48

Helt slut. Så nu blir det att kolla på lite Arrow med familjen :)

Av fueb - 2 mars 2013 22:18

Hellu!
Precis hemkommen efter ett fin fint gympass. Så underbart att träna !

Just nu kollar jag på scooby-Doo som går på tvn, väntar på att pappa ska duscha klart så att jag kan hoppa in sen :)

Vad jag hittar på sen, är ännu ett mysterium..

Av fueb - 2 mars 2013 19:12

Hejsan, nu har jag inte bloggat sedan i Torsdags så har lite att berätta.

Igår blev det äntligen Mars, första mars, vilken innebar att jag och Daniel har varit tillsammans i 16 månader (1 år & 4 månader).

Det var en väldigt lugn dag i skolan igår, ingen lärare på matten villket innebar YouTube; Goat edition och lite annat. Svenskan "film", SO:n -Film, musiken- inför våran musikteater, och bild där vi bara ritade och pratade. Mötte sedan upp älskling på Bt och drog hem till mig ett tag. Vid halv 8 tog vi bussen in till stan igen för att kolla på bio Hansel and Gretel: witch hunters 3D. Skit bra 3D och film! Pappa kom och hämta oss vid kvart i tio, sen spela vi rockband resten av kvällen i stort sett. La oss i mitt rum och kollade på Paranormal activity 4 och halvsov. Vet inte riktigt när vi somnade runt 3-4 kanske ?

Idag har vi spelat kort, spelat Mw3, Just dance, kollat på när mamma spelat Final Fantasy 13, och bara chillat. Han åkte hem runt 4, och då fick jag skit tråkigt.. Så jag bäddade rent, hjälpte pappa lite med maten, pluggade en del och hjälpte mamma på spelet. Vi åt skit gott i dag, Oxfile, potatisklyftor , sås och en blandning av tomat och rödlök. NamNam!

Så nu väntar jag på att mamma o pappa ska komma hem från promenaden med Bella så vi kan åka o gymma.
Hör av mig senare !

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards