fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 9 mars 2013 12:46

Godmorgon!

Hade matteprov igår det gick ju skit..
Följde sedan med älskling hem och så blev det en oplanerad övernattning dessutom, mys<3
Så nu har han varit gullig och gjort frukost åt oss. Min fina pojke.

Av fueb - 6 mars 2013 23:04

Dags att krypa till sängs nu då, efter en dag som har spenderats hemma, Sjukling..


Av fueb - 6 mars 2013 15:30

Dans är så mycket annat än att man måste vara duktig på det man gör. Att dansa är en sån befrielse, man hittar sig själv samtidigt som man tappar allt. Man kommer bort från alla oroligheter och allt dåligt. Att uttrycka sig utan ord, är så otroligt mäktigt! Den känslan när musiken och rytmen från låten bara flödar genom kroppen och speglas i dig.


                                      


Av fueb - 6 mars 2013 10:31

Av fueb - 5 mars 2013 22:06

Ja som ni ser på rebriken blev de ingen träning, för när älskling hade messat mig godnatt somnade jag i soffan, så just nu borstar jag tänderna och tänktegå och sova way earlier än vad jag brukar göra! Tror jag mår bra av det.. Jag hör av mig imorn, sov så gott!

Av fueb - 5 mars 2013 20:31

Av fueb - 5 mars 2013 20:29

Hejsan !
Igår vare ju måndag då sluta jag vid 13.00 och va med mamma på stan ett tag. När jag kom hem hitta jag ett brev på köksbordet till mig, där det stod att jag fått sommarjobbet ^^ Sommarjobb nere i oxelösunds hamn , wiie, ska bli intressant ^^

Idag hade jag och Ebba musikuppvärmningen på idrotten allt gick jättebra tills sista låten,vi hann göra några rörelser när hon plötsligt trillar, skriker och har då fått knät ur led :/ eftersom vi väntade med henne tills ambulansen kom, fick vi senare lunch och mindre spanska, det klagar jag dock inte på ;) Men efter de hade vi matteprov ;s det gick nog hyfsat bra..utöver det har vi jobbat lite med musikteatern och så.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Bygglov, vi ska väl kanske ta o åka o träna strax.. Kanske..

Av fueb - 3 mars 2013 20:02

LET HER BURN TO ASHES.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards