fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 23 mars 2013 02:14

Blev inget dansande, syrran somnade så jag satte mig ock Skypa med Anton ist, men han gick nyss, och ingen vill vara social...

..

Av fueb - 22 mars 2013 22:35

Jag mår fan dåligt av det, ugh..

Av fueb - 22 mars 2013 21:48

Vafan ska jag göra?! Jag blir dissad av alla! så ensam... :(

Menar ni allvar att jag måste umgås med min syster? Åh, jag blir väl tvungen till det :( skit fredag, haha..

Ne men kan nog tvinga henne att öva på dansen med mig ;)

Om ni känner att ni vill vara sociala finns jag på
kik~ EmmaBrunberg
Snapchat~ EmmaBrunberg

Så skriv och skicka snapchat!!

Av fueb - 22 mars 2013 16:25

Japp, nu har jag kommit in i detta stadie när jag är forever alone, på en fredag, japp, så ligger det till. Kommer vara helt alone hela helgen.

Chill dag i skolan, delade ut kakor såg 9e's musikteater, slutade en halvtimme tidigare, hann med 14.50 bussen (på grund av att den var några få minuter försenad), kom hem, och nu är jag här.

Förhoppningsvis åker vi ut till mormor ett tag lite senare/ikväll :)
Hör av mig sen !

Av fueb - 21 mars 2013 23:52

Jisses, enda sedan jag kom hem från dansen har jag sorterat och satt på klisterlappar på 288 kak-/kolaburkar !

Ont i ryggen och skit trött? OHJA !

Som tur är får jag en ynka liten sovmorgon imorn, slutar vid 3 sen är det helg! Men vi missar även matten imorn, ist ska vi se på 9E's musikteater.

Nu tänker jag duscha och sedan sova, GODNATT !

Av fueb - 21 mars 2013 19:23

Tjena!

Dagen startade riktigt kyligt med flera minusgrader, men det blev bättre när jag träffade min fina på bussen.
Gick i skolan, hade vikarie på 2 lektioner, kul kul. Fick sluta lite tidigare för att hinna med en buss. Mötte älskling på stan, vi gick och kollade runt ett tag tills Daniels mamma kom. Så köpte Daniel byxor. Mamma kom och hämta mig så åkte vi och köpte med McDonalds hem. Jag åt, bytte om och skyndade sedan iväg till dansen, underbart! Så nu är jag hemma och tänkte passa på att träna lite ^^

Av fueb - 20 mars 2013 22:13

Hallå alla fina!

Har ni det bra?

Skolan rullade på som vanligt, Emelie var tillbaka från London. Fick ju en liten present av henne från London, trosor från Victoria Secret. En helt otrolig kvinna den där Emelie!

Gjorde kyckling wraps på hemkunskapen och fixade med recept o skit med Ida. Efter skolan hängde jag med Älskling hem. Vi fikade, hjälpte åsa, blev ner pölad och låg i snön pga min mupp till pojkvän, åt mat, kolla på tv, myste och busade ^^
Nu ska jag nog ta och träna lite, duscha och sedan SOOOOVAA!

så, godnatt :)

Av fueb - 19 mars 2013 21:05

Hola!

Har kollat på tv ett tag och nu blir det hemma-träning, såhär alldeles underbart intressant att läsa om va? Ne det trodde jag inte heller.Men det är upp till dig om du vill läsa eller inte ;)

Efter träningen ska jag ta mig en varmdusch och sedan mysa ner mig i sängen för att sova :)
Antar att detta blir sista inlägget med text för idag, kommer väl förmodligen några bilder senare!

Godnatt !

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards