fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 12 mars 2013 08:06

Hej,jag kunde tyvärr inte blogga igår, försökte flera gånger under dagen att komma in på sidan, men det funkade verkligen inte. :(

När jag vaknade imorse ville jag verkligen inte kliva upp! Så nu sitter jag här, på den hemska bussen, till hemska skolan...

Jag hör av mig senare om jag överlever dagen vill säga..

Av fueb - 10 mars 2013 20:12

Guu så duktig jag känner mig!
Har pluggat massor idag och eftersom att pappa har varit upptagen av innebandy och fotbolls matcher största delen av dagen tränar jag nu hemma i stället. Så nu ska Syrran och jag spela Just dance på kinect och sedan ska jag återgå till att träna igen.

Imorn är det ju skola igen efter en superbra helg. Blir väl ganska så chill eftersom att vi alltid slutar 14.20 varje måndag, sedan ska jag ta mig ner till stan och gå runt och kolla lite där tills älskling har tränat färdig. Efter det blire att följa med honom hem :)

Av fueb - 10 mars 2013 15:07

Tjenixen!
Kör på lite yolo, och kollar på pokemon ;) känner mig liten igen..Måste se till att plugga snart oxå !

Av fueb - 10 mars 2013 12:25

Jo men godmorgon !
Har dock varit vaken ett bra tag nu men jisses vad hungrig jag börjar bli!
Ligger fortfarande i sängen. Ska nog ta o gå och äta lite och sedan plugga :(
och hoppas på att vi åker och tränar ikväll!

Höres senare!

Av fueb - 10 mars 2013 02:29

Du gör mig så lycklig.

Ich Liebe Dich.
Te Amo.
I Love You.
JAG ÄLSKAR DIG.

Av fueb - 9 mars 2013 22:23

Okej.. Inte ... Nej.. Ja ja what to do?
Helt ärligt tror jag inte att Robin kommer klara sig speciellt bra i Eurovision. Jag förstår inte...

Det har i alla fall varit en mysig kväll med världens bästa, med mycket skratt och gos, många pussar och kramar!

Mycket fin dag !
Ett tag Efter frukosten tog vi lite fika och åkte sedan in till stan för att köpa skor till Daniel, då jag såg typ världens snyggaste skor, klackskor...sedan handlade vi mat,åkte hem, jag o Daniel kollade på några avsnitt av Robin Hood. Efter det lagade vi mat tillsammans vi 3, och sedan mello dårå. Skit mysiga dagar det här !<3

Av fueb - 9 mars 2013 20:06

Nu blir det MelloMys med cola, godis och älskling och svärmor

Av fueb - 9 mars 2013 20:04

Hejsan!

Precis ätit en super mysig Tacos middag med min fina och svärmor. Så nu blir det Stratego med pojken min <3

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards